مراجعه بیش از ۱۳هزار نفر از راهپیمایان ۲۲ بهمن به پست های امدادی

تهران- ایرنا- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مراجعه ۱۳ هزار و ۷۷۵ نفر از راهپیمایان ۲۲ بهمن به پست های ثابت و سیار هلال احمر در سراسر کشور خبر داد. شاهین فتحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام گزارش پوشش امدادی خدمت رسانی به […]

تهران- ایرنا- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مراجعه ۱۳ هزار و ۷۷۵ نفر از راهپیمایان ۲۲ بهمن به پست های ثابت و سیار هلال احمر در سراسر کشور خبر داد.

شاهین فتحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام گزارش پوشش امدادی خدمت رسانی به راهپیمایان ٢٢ بهمن در سطح کشور گفت: ٨٢۶ پایگاه و پست امدادی ثابت و سیار هلال احمر در روز ۲۲ بهمن در سراسر کشور فعال بودند که در صورت درخواست کمک اضطراری هموطنان به آنان خدمات متنوع امداد و نجات را ارائه کنند.
وی توضیح داد: در این خصوص از ابتدای ساعت های اولیه برگزاری راهپیمایی بزرگ و ملی روز ۲۲ بهمن تا پایان این جشن ملی، ۱۳ هزار و ۷۷۵ نفر از هموطنان در سراسر کشور به پایگاه ها و پست های امدادی هلال احمر مراجعه کردند که ۱۲ هزار و ۹۲۳ نفر از آنان از خدمات پزشکی (تست قند و فشارخون) از خدمات یادشده استفاده، ۸۴۶ نفر از خدمات سرپایی بهره مند و ۶ نفر نیز از سوی امدادگران و نجاتگران هلال احمر به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به کارگیری ۹ هزار نیروی عملیاتی برای امدادرسانی به راهپیمایان ۲۲ بهمن، افزود: در این زمینه ۸۵۰ دستگاه خودروی عملیاتی و ۴۶۷ دستگاه آمبولانس نیز به کار گرفته شده بود.
فتحی همچنین درباره امدادرسانی به راهپیمایان روز ۲۲ بهمن در استان تهران نیز اظهار داشت: در پایتخت ۹۸۷ نفر به پست های هلال احمر مراجعه کردند که ۳۶۰ نفر از آنان از خدمات سرپایی و ۶۲۷نفر دیگر نیز از خدمات پزشکی (تست قند و فشارخون) بهره مند شدند که برای انجام این خدمات رسانی امدادی و داوطلبانه ۷۷۸ نفر نیروی امدادی، ۷۶ دستگاه خودروی عملیاتی و ۴۵ دستگاه آمبولانس به کارگیری شده است.
اجتمام**۷۰۲۹*۲۰۲۵
انتهای پیام/