مریم آزمون: فوتبال امروز روی خوشش را به ما نشان نداد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: شاگردانم ۹۰ دقیقه تلاش کردند اما امروز فوتبال روی خوش به ما نشان نداد. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون سر مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت:مقابل تیم میانمار با توجه به آنالیز کامل این تیم و دادن برنامه به بازیکنان برای اینکه […]

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: شاگردانم ۹۰ دقیقه تلاش کردند اما امروز فوتبال روی خوش به ما نشان نداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون سر مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت:مقابل تیم میانمار با توجه به آنالیز کامل این تیم و دادن برنامه به بازیکنان برای اینکه بتوانیم به این تیم گل بزنیم و چطور راه های نفوذ هافبک ها و مهاجمین فرصت طلب میانمار رو ببندیم، کاملا آماده بودیم.

وی ادامه داد :۹۰ دقیقه بچه ها شجاعانه فوتبال بازی کردند. دو سال پیش با تیم میانمار بازی کردیم و در آن زمان هم ۲ بر ۰ باختیم اما امروز در ۹۰ دقیقه گل نخوردیم .

وی افزود:وقتی تیمی دقیقه ی ۹۱ گل می خورد واقعا یک تراژدی در فوتبال رخ میدهد. تجربه ی این لحظه برایم بسیار سخت بود. بعد خوردن گل سریع خواستیم جبران کنیم و با همه ی نفرات حمله کردیم اما داور هندی حدود ۷ دقیقه وقت اضافه گرفته بود و در عین ناباوری روی یک ضد حمله گل دوم را خوردیم.

آزمون گفت:ما نمی خواستیم به هیچ عنوان این بازی را بیازیم اما امروز فوتبال به من و بازیکنام آن روی خودش را نشان داد . از این که فدراسیون از ما حمایت کرد و ما رو به این تورنمنت فرستاد ممنونم ما الان میتوانیم دقیقا خودمتن را ارزیابی کنیم و تجربه گران بها و خیلی خوبی از هند بدست آوردیم که در مسابقات مقدماتی مرحله دوم به مراتب آماده هستیم.

انتهای پیام/