مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و بازار تلاش کنند

صافی نیوز / امام جمعه موقت مراغه با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر لزوم اتحاد قوای سه گانه در مواجهه با مشکلات اقتصادی گفت: مسئولان کشور باید با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات و برخورد با اخلالگران بازار تلاش کنند.

حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در این راستا باید با کسانی که در نظام اقتصادی اخلال کرده و به اغتشاش در این زمینه دامن می زنند به صورت قاطع برخورد شود.

وی ادامه داد: با وجود برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی که بیشتر آنها دسیسه های نظام سلطه هستند، مشکلات بازار به صورت صنفی قابل حل است و نیازی به آب به آسیاب دشمن ریختن نیست.

وی اضافه کرد: دشمن با توجه به اینکه در عرصه نظامی توان لطمه زدن به نظام و میهن اسلامی را ندارد از این رو هر روز با توطئه ای جدید در قالب مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اکنون نیز با ترفند مسائل اقتصادی به میدان آمده است.

خطیب جمعه مراغه گفت: متاسفانه برخی شرکت ها با سو استفاده از ارز دولتی در بازار طلا و ارز اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده اند.

حجت الاسلام محمدی راد افزود: دولت، مجلس و قوه قضائیه با اقتدار و اتحاد باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه ادامه داد: بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب، این قوه باید مظهر عدالت و مرجعی برای احقاق حقوق مردم و مظلومان جامعه باشد.

وی اضافه کرد: قضات نیز در احکام خود بر اساس قوانین الهی و اسلامی رفتار کرده و پشتیبان واقعی مردم در جامعه اسلامی باشند.

انتهای پیام/