مسئولان کشور در انتقال مدیریت به نسل جوان تلاش کنند

تهران – ایرنا – عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مسئولان کمک کنند که مدیریت کشور از نسل اول به نسل های بعدی منتقل شده و کارها به مرور به جوانان سپرده شود. حسن غفوری فرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: سرعت، فداکاری، گذشت، صرفه جویی، کار شبانه […]

تهران – ایرنا – عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مسئولان کمک کنند که مدیریت کشور از نسل اول به نسل های بعدی منتقل شده و کارها به مرور به جوانان سپرده شود.

حسن غفوری فرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: سرعت، فداکاری، گذشت، صرفه جویی، کار شبانه روزی و همدلی که در اول انقلاب وجود داشت به مرور از فرهنگ سیاسی ما رخت بر بسته و موجب شده حرکت ما کند و از اهدافمان فاصله گرفته ایم.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: مهم این است که راه و تفکر بزرگان کشور و آرمان های انقلاب را حفظ و سرلوحه و سرمشق زندگی شخصی و سیاسی خود قرار دهیم.
غفوری فرد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رویش ها و ریزش ها در انقلاب، خاطرنشان کرد: ما رویش فراوانی داشته ایم، نمونه آن همین جوانانی است که در سوریه برای آرمانهای اسلام جان خودشان را کف دست گذاشته و ایثار کردند، مدافعان حرم بهترین رویش انقلاب و جمهوری اسلامی هستند.
وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان الگوی همه ما به جوانان اعتماد دارند و شروع به جوانگرایی در نهاد های تحت مدیریت خود کرده اند، ائمه جمعه و نمایندگان ایشان در جایگاه های مختلف از جوانان هستند.
غفوری فرد اظهار داشت: مابقی مسئولان هم باید کمک کنند که انتقال از نسل اول به نسل های بعدی انجام شود و مدیریت کشور به مرور به جوانان سپرده شود.
سیام**ا.ع**۱۵۳۵
انتهای پیام/