مسئول لیگ تنیس روی میز بانوان: مسابقات سطح فنی بالایی دارد

تهران- ایرنا- مسئول برگزاری رقابت های تنیس روی میز بانوان، گفت: در لیگ برتر تنیس روی میز، ۸۰ بانوی ورزشکار حضور دارند و رقابت های سطح بالایی را به نمایش می گذارند. «نسیبه دلیر هروی» در گفت وگو با خبرنگا ایرنا، اظهار داشت: مرحله اول این مسابقات با عنوان بزرگداشت «آذر نصیری» در اصفهان و […]

تهران- ایرنا- مسئول برگزاری رقابت های تنیس روی میز بانوان، گفت: در لیگ برتر تنیس روی میز، ۸۰ بانوی ورزشکار حضور دارند و رقابت های سطح بالایی را به نمایش می گذارند.

«نسیبه دلیر هروی» در گفت وگو با خبرنگا ایرنا، اظهار داشت: مرحله اول این مسابقات با عنوان بزرگداشت «آذر نصیری» در اصفهان و مرحله دوم در تهران برگزار شد. مرحله سوم این رقابت ها بسیار حساس و مهم محسوب می شود که در پایتخت برپا می شود.
وی با بیان اینکه هشت تیم در لیگ بانوان حضور دارند، ادامه داد: دیجی تندرست، دانشگاه آزاداسلامی، شهرداری شهر بابک، نامی نو اصفهان، ساسان کرمان، مناطق نفت خیز جنوب، اکباتان همدان و رشد ایرانیان البرز تیم های حاضر در مسابقات هستند.
این سرداور بین المللی تنیس روی میز بیان کرد: بازیکنان در لیگ برتر، مسابقات نزدیک و حساسی را برگزار می کنند. در حال حاضر نامی نو اصفهان با ۱۷ امتیاز تا پایان مرحله دوم در مقام اول و شهرداری شهر بابک، دیجی تندرست و دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.
مسئول لیگ های برتر تنیس روی میز عنوان کرد: انتخاب داوران ملی بین المللی برای قضاوت در مسابقات لیگ برتر بر پایه ارزیابی عملکرد آنها در رقابت های مختلف است.
وی افزود: مهم ترین مسابقات ما تور ایرانیان بزرگسالان، نوجوانان و جوانان است که در چندین مرحله انجام می شود. امتیاز بازیکن ها در این رقابت ها برای انتخابی تیم ملی بسیار اهمیت دارد.
هروی یادآور شد: تمام تلاش خود را برای یکسان سازی سطح مسابقات ایران با مسابقات بین المللی انجام دادیم. از نظر کمی و کیفی این رقابت ها در جایگاه خوبی است.
مسئول لیگ های برتر تنیس روی میز بانوان در پایان گفت: برای نخستین بار دوره های بین المللی را برای داوران و سرداوران برپا کردیم. آزمون این دوره ها در ایران برگزار شد و ارزیابی آن خارج از کشور انجام می شود. همچنین چهار نفر، دوره های بین المللی را با موفقیت به اتمام رسانده و ۱۳ نفر در دوره سرداوری ملی پذیرفته شدند.
ورزشی**۹۱۲۸**۳۷۸۳**
انتهای پیام/