مشارکت خیران خارج از کشور در کمپین لبخند مهربانی

معاون سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: در کنار خیران داخل کشور، خیران خارج از ایران نیز کمک‌های خود را به‌حساب کمپین لبخند مهربانیواریز کرده و بخشی از این وسایل تحریر و لباس زمستانه، توسط این افراد تأمین شده است به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی کوزه‌گر در نشست خبری «گامی نیک؛ سالی نیک» که امروز برگزار […]

معاون سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: در کنار خیران داخل کشور، خیران خارج از ایران نیز کمک‌های خود را به‌حساب کمپین لبخند مهربانیواریز کرده و بخشی از این وسایل تحریر و لباس زمستانه، توسط این افراد تأمین شده است

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی کوزه‌گر در نشست خبری «گامی نیک؛ سالی نیک» که امروز برگزار شد، گفت: در کمپین لبخند مهربانی همه استان‌ها مشارکت دارند. کمک‌های مردمی صرف تهیه بسته‌های غذایی می‌شود و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در حال حاضر یکی از مؤسسات خیریه بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برای تهیه بسته‌های غذایی به‌حساب این کمپین واریز کرده است. همچنین تن ماهی، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، برنج ۱۰ کیلویی و چای ۵۰۰ گرمی از اقلامی است که تهیه و در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

معاون سازمان بهزیستی با تاکید بر اینکه تنها پنج درصد کمک‌ها به‌صورت ستادی تأمین می‌شود، اظهار داشت: در کنار خیران داخل کشور، خیران خارج از ایران نیز کمک‌های خود را به‌حساب کمپین واریز کرده و بخشی از این وسایل تحریر و لباس زمستانه، توسط این افراد تأمین‌شده است. همچنین برای هر یک از این کمپین‌ها سقفی مشخص‌شده و این کمپین به مدت یک ماه از ۲۷ بهمن‌ماه تا ۲۷ اسفند فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/