مصاحبه افشاگرانه بازیگر فیلم های مستهجن از رابطه با ترامپ

استفانی کلیفورد، بازیگر فیلم های جنسی که اخیرا داستان های زیادی از رابطه او با رئیس جمهور آمریکا منتشر شده است چند روز قبل با حضور در برنامه ۶۰ دقیقه شبکه سی بی اس پرده از رازهای این رابطه برداشت و جزئیات کاملی از آن را بیان نمود. این یک افتضاح کامل برای دونالد ترامپ […]

استفانی کلیفورد، بازیگر فیلم های جنسی که اخیرا داستان های زیادی از رابطه او با رئیس جمهور آمریکا منتشر شده است چند روز قبل با حضور در برنامه ۶۰ دقیقه شبکه سی بی اس پرده از رازهای این رابطه برداشت و جزئیات کاملی از آن را بیان نمود.

این یک افتضاح کامل برای دونالد ترامپ است، رئیس جمهوری که بیش از هرکسی که تاکنون بر صندلی ریاست جمهوری آمریکا تکیه زده حاشیه داشته است. این در حالی است که ترامپ از طریق وکیل خود مایکل کوهن تلاش زیادی برای ساکت کردن این زن داشته است و در یک قرار داد با پرداخت ۱۳۰ هزار دلار به او از او خواسته اند که دیگر در این مورد اظهار نظر نکند، این بزرگترین پرونده حق السکوت تاریخ است.

این فیلم توسط آخرین خبر ترجمه و تدوین شده و برای اولین بار در این رسانه منتشر می شود.

گفتنی است بخش هایی از این مصاحبه به دلیل استفاده از الفاظ نامناسب و با هدف رعایت قوانین و مقررات حاکم بر رسانه ها در ایران حذف شده است.