مظلومی:

انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به موقع و متفکرانه بود

صافی - پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید با انتخاب های هوشمندانه ای که توسط دکتر سلطانی فربرای هیات مدیره این باشگاه انجام شده است می توان انتظار داشت که باشگاه به خودکفایی اقتصادی و ثبات مدیریتی برسد.

پرویز مظلومی در گفتگویی گفت: همین که دکتر سلطانی فر با این حجم و مشغله کاری به فکر این دو باشگاه پرطرفدار و مردمی است و وقت می گذارد جای تقدیر دارد. انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال را به فال نیک گرفته و بابت این انتخاب به وزیر ورزش و جوانان و نفرات انتخاب شده تبریک می گویم.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: از اعضای انتخاب شده سه نفر را به خوبی می شناسم. منزوی و ماجدی که از دل باشگاه استقلال هستند و استقلال را به خوبی می شناسند. منزوی در کارهای اقتصادی سررشته خوبی دارد و ماجدی هم به لحاظ مدیریتی کارنامه موفقی داشته است. در مورد نفرات دیگر هم حتما وزیر ورزش شناخت خوبی داشته که انتخاب شده اند.

وی افزود: شنیده ام آقای خلیل زاده هم کارشناس مسائل اقتصادی هستند که در این صورت هیات مدیره استقلال ترکیب بسیار خوبی می شود. استقلال دارای یک برند بسیار بزرگ است و اگر کار خوب اقتصادی در آن صورت گیرد به خودکفایی می رسد و دیگر نیازی به کمک های مالی از خارج باشگاه ندارد. با شرایط خاص حاکم بر بازار و گرانی بازیکنان خارجی به جای میلیاردها هزینه می توانیم از دسترنج خودمان استفاده کنیم.

مظلومی در پایان در خصوص انتظارات خانواده بزرگ استقلال از اعضای جدید هیات مدیره گفت: ساختارسازی برای استقلال باید در راس برنامه ها باشد. با یک برنامه ریزی دقیق و نظرات بر کلیه ارکان باشگاه در کنار یک سازماندهی مناسب استقلال رشد چشمگیری خواهد داشت. همچنین استمرار توجه به رده های پایه که در دوره آقای فتحی خوب به آن پرداخته شد باشگاه را از خرید های خارجی بی نیاز می کند