ملت ایران از مسیر حق جدا نمی شود

بندرعباس – ایرنا – فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا مایه عزت و افتخار هر کشوری هستند و دشمنان بدانند نمی توانند این ملت را از مسیر حق جدا کنند. به گزارش ایرنا، سردار علیرضا تنگسیری شامگاه چهارشنبه در آیین گرامی داشت یاد شهدای امنیت اظهار داشت: دشمنان آیا تصور می کنند […]

بندرعباس – ایرنا – فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا مایه عزت و افتخار هر کشوری هستند و دشمنان بدانند نمی توانند این ملت را از مسیر حق جدا کنند.

به گزارش ایرنا، سردار علیرضا تنگسیری شامگاه چهارشنبه در آیین گرامی داشت یاد شهدای امنیت اظهار داشت: دشمنان آیا تصور می کنند با به شهادت رساندن مرزبانان به اهداف خود دست خواهند یافت، مگر بریدن سر شهدا در کردستان را فراموش کرده اند.
وی ادامه داد: برادران عزیز مرزبان ناجوانمردانه و مظلومانه به شهادت رسیدند و خون همین مظلومان باعث می شود سیلی محکمی بخورند و خواهند خورد.
وی اضافه کرد: خون مظلوم بر زمین می ریزد ولی پایمال نمی شود، دشمنان ما را از مرگ و شهادت نترسانند و از داعش ها که به خاک مذلت نشانده شدند درس عبرت بگیرند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: برای اولین مرتبه نیست که این تعداد شهید در اصفهان تشییع می شوند و ما تشیع پیکر شهدا در سال ۶۱ را در خاطر داریم.
سردار تنگسیری بیان داشت: جوانان دیگر جای این ها را را پر می کنند و به دشمنان سیلی می زنند.
وی یاد آور شد: عزیزانی که برای دفاع از ناموس شان و برای حفاظت و حراست از امنیت و مرزهای جمهوری اسلامی رفته بودند توسط بی ناموس ها به شهادت رسیدند، اگر این ها ناموس داشتند این کار نمی کردند.
فرمانده ندسا اظهارداشت: شهدا رفتند و رسالت ادامه دادن راه آنان را بر عهده داریم، دشمنان باید بدانند به عشق امام زمان (عج) سینه هایمان آماده تیرهای شان است.
سردار تنگسیری خاطر نشان کرد: امروز زبان میثم تمارهای ما به عشق امام علی (ع) بریده می شود و به دفاع از مظلومان افتخار می کنیم.
در حادثه تروریستی ۲۴ بهمن که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش – زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد ۲۷ تن از نیروهای جان برکف سپاه شهید و ۱۳تن دیگر زخمی شدند.
۳۲۱۹ /۶۰۴۸
انتهای پیام/