منتظری: مثل بینوایان شده ایم

تهران – ایرنا – مدافع باتجربه تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از مشکلات موجود در این باشگاه، گفت: مثل بینوایان شده ایم و برای تمرین، هر روز به یک محل می رویم. به گزارش روز یکشنبه ایرنا؛ «پژمان منتظری» در پایان تمرین تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: مشکلات زیادی داریم و چند جلسه نیز […]

تهران – ایرنا – مدافع باتجربه تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از مشکلات موجود در این باشگاه، گفت: مثل بینوایان شده ایم و برای تمرین، هر روز به یک محل می رویم.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا؛ «پژمان منتظری» در پایان تمرین تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: مشکلات زیادی داریم و چند جلسه نیز برای حل شدن این مسائل برگزار کردیم، اما گوش شنوایی وجود ندارد.
وی گفت: استقلال باشگاه بزرگی است و بازیکنان از نداشتن امکانات اولیه بسیار ناراحت هستند. واقعا در سال های اخیر، چنین وضعیتی را ندیده بودم.
بازیکن تیم ملی ایران با اشاره به اینکه استقلال زمین تمرین ندارد، ادامه داد: وقتی از مشکلات بازیکنان اطلاع پیدا می کنم، شرمنده آنها می‌شوم. این شرایط باعث عصبی بودن بازیکنان ما در بازی ها شده و آنها در زمین مسابقه بی دلیل اخطار می گیرند.
وی ادامه داد: ابتدا به گذشته نگاه کنید که در اردوی ترکیه و تمرینات ما چه اتفاقی رخ می دهد و سپس درپی دلیل شکست مقابل تراکتورسازی باشید. شاید برخی‌ در انتظار گریه بازیکنان استقلال هستند تا بگویند مظلوم نمایی می کنیم، اما بازیکنان ما تلاش خود را انجام می دهند.
منتظری تصریح کرد: سال گذشته زمین تمرین داشتیم و اکنون این امکان ساده را هم از دست داده ایم و باید بگویم که بازیکنان ما با سیلی صورت خود را سرخ می‌کنند.
وی گفت: از نظر مالی هم از دیگر باشگاه‌ها عقب‌ هستیم و آنقدر مشکلات زیاد است که مسائل مالی فراموش شده است.
این مدافع باتجربه در مورد اینکه شنیده می شود در صورتی که پول بازیکنان تا اواخر هفته پرداخت نشود آنها اعتصاب خواهند کرد؟ توضیح داد: بحث اعتصاب وجود ندارد و ما فقط به دنبال ریکاوری هستند تا به مصاف پارس جنوبی برویم. بعد از بازی چهارشنبه باید ببینیم وضعیت چگونه می شود.
ورزشی**۳۷۸۳**۹۱۱۸**
انتهای پیام/