منچسترسیتی – آرسنال / امشب قرمز ها هم کنار توپچی ها هستند!

مهم ترین و حساس ترین مسابقه این هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس، در استادیوم اتحاد شهر منچستر برگزار خواهد شد. به گزارش ایلنا از ساعت ۲۰ به وقت ایران، منچسترسیتی میزبان آرسنال خواهد بود. شاگردان پپ گواردیولا که با شکست هفته گذشته برابر نیوکاسل رافا بنیتز، حالا فاصله شان با لیورپول به ۵ امتیاز رسیده […]

مهم ترین و حساس ترین مسابقه این هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس، در استادیوم اتحاد شهر منچستر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ساعت ۲۰ به وقت ایران، منچسترسیتی میزبان آرسنال خواهد بود. شاگردان پپ گواردیولا که با شکست هفته گذشته برابر نیوکاسل رافا بنیتز، حالا فاصله شان با لیورپول به ۵ امتیاز رسیده است، می خواهد با غلبه بر توپچی ها دوباره به تعقیب صدرنشین ادامه دهد.

از آن طرف امری و تیمش که در لیگ برتر پس از لغزش برابر وستهام در هفته های گذشته، دوباره روند پیروزی های متوالی را در پیش گرفته است. آرسنال می تواند با کسب امتیاز علاوه بر ایجاد حاشیه امنیت در جدول، صدرنشین لیگ (لیورپول) را هم خوشحال کند. آنها به تازگی دنیس سوارز را از بارسلونا به خدمت گرفته اند و امری در کنفرانس قبل از بازی گفته است که اگر در ترکیب قرار بگیرد اعتماد من را خواهد داشت.

آمار ها ولی چه از نظر شخصی و چه از نظر تیمی، خبر از پیروزی گواردیولا و شاگردانش می دهد.

پپ و امری تا کنون ۱۱ بار به مصاف هم رفته اند که هیچگاه امری موفق به شکست پپ نشده است!

آمار ۱۰ تقابل دو تیم در تمامی رقابت ها : ۵ برد سیتی، ۳ تساوی و ۳ پیروزی آرسنال.

آرسنال با احتساب ۲ باخت اخیر، ۷ جدال از ۱۱ بازی اخیر در زمین منچسترسیتی را واگذار کرده است.

آرسنال در ۱۱ بازی از ۱۹ بازی خارج از خانه اخیر در لیگ شکست خورده و در این مدت فقط در یک بازی دروازه خودش را بسته نگه داشته است.

از زمان گل فرمینوی لیورپولی ها در روز ۴ ژانویه، منچسترسیتی در تمام مسابقات خانگی‌اش ۲۵ گل زده و دروازه‌اش باز نشده است. آن‌ها در این مدت ۴ پیروزی خانگی به دست آورده‌اند.

سرخیو آگوئرو در ۷ بازی از ۱۱ رویارویی قبلی اش به آرسنال گل زده، اما در ۲ رویارویی قبلی راهی به دروازه رقیب نیافته است.

انتهای پیام/