لوپتگی:

می توانستیم پیروز میدان باشیم چون برتر از اتلتیکو بودیم

صافی - سرمربی رئال مادرید معتقد است تیمش شایسته پیروزی در داربی مادرید بود چون بازی بهتری نسبت به اتلتیکو به نمایش گذاشت.

رئال مادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا برابر اتلتیکومادرید متوقف شد و این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.

یولن لوپتگی پس از داربی مادرید گفت: ما شایسته پیروزی بودیم به خاطر بازی که به نمایش گذاشتیم و کاراکتری که تیم داشت. ما با کمتر از یک روز استراحت به میدان رفتیم و تیم نشان داد که می تواند پیشرفت کند.

ما تیم برتر بودیم و موقعیت های آشکاری داشتیم اما فوتبال تنها بر اساس گل است. جنگنده ظاهر شدیم و خیلی خوب بازی کردیم. سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: موقعیت های حریف در نیمه نخست با اشتباه های ما به وجود آمد. می توانستیم پیروز شویم. نگران گلزنی تیم در دو بازی اخیر نیستم. در این دیدار نکات مثبتی وجود داشت.

سرمربی اسپانیایی در مورد آسیب دیدگی گرت بیل گفت: باید تا صبح منتظر بمانیم. او دچار مشکلات عضلانی شده بود و به همین خاطر تصمیم گرفتیم در شروع نیمه دوم او را از زمین خارج کنیم. شرایط بازی باعث شد دنی سبایوس به میدان برود. او نمایش خیلی خوبی داشت.

سرمربی پیشین تیم فوتبال اسپانیا درباره حضور وینیسیوس و تعویض لوکا مودریچ گفت: می دانستیم در دقایق پایانی به سرعت نیاز داریم و وینیسیوس چنین ویژگی داشت به همین خاطر او را به زمین فرستادم. مودریچ در بازی های زیادی حضور داشته است. او بازیکن فوق العاده ای است.

لوپتگی درباره بهره نبردن از امتیاز از دست دادن بارسلونا اظهار کرد: هر بازی یک موفقیت برای هر تیم محسوب می شود. باید برای هر بازی آماده شد. به حریفان توجه نمی کنیم. مسیر برای همه سخت است. در مسیر خوبی قرار داریم.

سرمربی مادرید درباره سه طرفه بودن لالیگا گفت: هرگز لیگ را رقابت دو طرفه ای نمی دانم چون اتلتیکو تیم بزرگی است. این تیم فوق العاده است و در اینجا حضور دارد تا بتواند همه چیز را از آن خود کند. به همین خاطر از تیم خود راضی هستم که برابر چنین تیمی نمایش خوبی داشت.