ناکامی اسکی بازان ایران در رقابت های قهرمانی جهان

تهران – ایرنا – عنوان پنجاه و ششم «پوریا ساوه شمشکی»، بهترین جایگاهی بود که ملی پوشان اعزامی اسکی ایران به رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان در رشته مارپیچ بزرگ کسب کردند. به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون اسکی، ساوه شمشکی که در دور مقدماتی مسابقات توانسته بود امتیاز بهتری نسبت به سایر ورزشکاران […]

تهران – ایرنا – عنوان پنجاه و ششم «پوریا ساوه شمشکی»، بهترین جایگاهی بود که ملی پوشان اعزامی اسکی ایران به رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان در رشته مارپیچ بزرگ کسب کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون اسکی، ساوه شمشکی که در دور مقدماتی مسابقات توانسته بود امتیاز بهتری نسبت به سایر ورزشکاران ایران کسب کند در مرحله دوم رقابت های اسکی آلپاین با مدت زمان یک دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه در جایگاه هفتادم قرار گرفت و از رسیدن به مرحله بعد مسابقات بازماند؛ در این مسابقه ۹۸ اسکی باز در خط شروع حضور داشتند.
در پایان این دور «الکس پینتورو» از فرانسه با مدت زمان یک دقیقه و ۹ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه اول شد، مارسل هرشر اتریشی با ۱۰ صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر نخست، دوم شد و هنریک کریستوفرسن نروژی با ۱۸ صدم ثانیه اختلاف با نفر نخست عنوان سوم را کسب کرد.
ساوه شمشکی در پایان رقابت های اسکی آلپاین قهرمانی جهان در رشته مارپیچ بزرگ در مجموع نتوانست جایگاهی بهتر از پنجاه و ششم کسب کند.
در این رقابتها ۱۶۹ اسکی باز در دو مسابقه انتخابی و نهایی حضور داشتند که ۱۲۱ نفر آنها در رنکینگ قرار گرفتند.
مرجان کلهر، عاطفه احمدی، فروغ عباسی، صدف ساوه شمشکی و میترا کلهر، بهنام کیاشمشکی، مرتضی جعفری و محمد ساوه شمشکی دیگر اسکی بازان ایرانی بودند که نتوانستند در رقابت های سوئد نتایج درخشانی کسب کنند.
مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان از که از ۱۵بهمن ماه آغاز شده است فردا (یکشنبه) به پایان می رسد.
ورزشی ** ۲۰۵۲**۱۵۹۷
انتهای پیام/