نماهنگ روایت چهل رونمایی شد

صافی - نماهنگ «روایت چهل» اثر فعالان رسانه ای سپاه سیدالشهدا (ع) و سازمان فضای مجازی استان تهران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرری رونمایی شد.

این نماهنگ با هنرنمایی فعالان رسانه ای سپاه سیدالشهدا(ع) عصر یکشنبه با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) و جمعی از فعالان رسانه ای این شهرستان ری رونمایی شد.

این نماهنگ ۵ دقیقه ای با محتوای ارزش های انقلاب توسط یکی از فعالان حوزه موسیقی و به سرپرستی عباس صادقی و تنظیم محسن آرما در خانه تاریخی دبیرالملک عودلاجان شهرری تولید شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در این مراسم یادآروشد که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با تمام ظرفیت ها و صرف هزینه های بسیار به میدان آمده اند و جوانان ما نیز با همین اقدامات مقابل اجرای نقشه های آنان می ایستند.

سردار حسن زاده استفاده از هنر را راهی موثر برای نمایان کردن ظرفیت ها و ارزش های انقلاب عنوان کرد و ادامه داد که جوانان ما امروز با استفاده از تصاویر و فیلم های منتشر شده با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا خواهند شد.

وی با یادآوری اینکه دشمنان بشریت و اسلام واقعی در راهی که قدم برداشته اند، موفق نمی شوند، تصریح کرد: آنها به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق بوده و ما وظیفه داریم تا در این باره افشاگری کنیم.

انتهای پیام/