نمایشگاه آثار عکاسان آزاد جهان در اصفهان برپا شد

اصفهان- ایرنا – نمایشگاهی از آثار برگزیده تشکل عکاسان آزاد جهان روز یکشنبه در اصفهان برپا شد. به گزارش ایرنا در این نمایشگاه که حاصل تلاش عکاسان بین المللی آزاد و فعال در فضای مجازی و اینترنت است ؛ ۳۹ قطعه عکس از ۳۰ عکاس با موضوع آزاد به مدت ۶ روز در گالری شماره […]

اصفهان- ایرنا – نمایشگاهی از آثار برگزیده تشکل عکاسان آزاد جهان روز یکشنبه در اصفهان برپا شد.

به گزارش ایرنا در این نمایشگاه که حاصل تلاش عکاسان بین المللی آزاد و فعال در فضای مجازی و اینترنت است ؛ ۳۹ قطعه عکس از ۳۰ عکاس با موضوع آزاد به مدت ۶ روز در گالری شماره سه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان به نمایش درآمده است.
علیرضا ناصری کارشناس عکس و مدیر گروه این تشکل به خبرنگار ایرنا گفت: از بین ۳۹ عکاسی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده هشت عکاس از کشورهای کانادا، کره جنوبی، آلمان ، افغانستان، هلند، کنیا و روسیه هستند.
ناصری در خصوص تشکل بین المللی عکاسان آزاد نیز گفت: این تشکل با ۴۱ هزار عضو از ۱۷ کشور جهان در فضای مجازی فعالیت دارد و روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ عکس بارگذاری می کنند که این عکس ها هر شب داوری می شود.
وی افزود: همچنین هر ماه مسابقه ای با موضوع و سوژه های مختلف برگزار می شود که برای نفرات اول تندیس ارسال می شود.
مدیر گروه این تشکل تصریح کرد: در اولین فراخوان برگزاری نمایشگاه با موضوع آزاد که در تهران برگزار شد ۵۰ اثر به نمایش درآمد و نمایشگاه های بعدی نیز در شهرهای مشهد، همدان، بیرجند و شهرقائم در خراسان جنوبی برگزار شد و اکنون آخرین نمایشگاه ما در سال ۹۷ در اصفهان برگزارشده است.
ناصری یادآور شد: اولین نمایشگاه تشکل عکاسان آزاد در سال ۹۸ نیز با موضوع مادر اردیبهشت ماه در یکی از شهرهای ایران برگزار می شود.
تشکل عکاسان آزاد جهان با تلاش هنرمندان عکاس ایرانی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی راه اندازی شده است.
۶۰۲۲/ ۷۱۴۱
انتهای پیام/