فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی خبر داد:

نمایشگاه دستاوردهای بسیج شهرداری تبریز برگزار می شود

صافی - همزمان با هفته بسیج نمایشگاه دستاوردهای بسیج شهرداری تبریز به همت حوزه سه شهید جوادی حسینی شهرداری تبریز برگزار می شود.

حاج جلیل باحجب فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی با تبریک هفته بسیج گفت: نمایشگاه دستاوردهای بسیج شهرداری تبریز با مشارکت سازمان بسیج شهرداری سپاه عاشورا،حوزه سه شهید جوادی حسینی،سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی،سازمان فرهنگی وهنری شهرداری تبریز، سپاه ناحیه غدیر تبریز،حوزه بسیج خواهران سازمان بسیج شهرداری، پایگاه شهید عد الت اکبری (مرکز سلامت شهرداری تبریز) پایگاه شهید توانا(سازمان ورزش شهرداری تبریز) و اداره کل خدمات شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی خاطر نشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای بسیج شهرداری تبریز از تاریخ 30/8/1397 لغایت4/9/1397 از ساعت 11صبح تا 19 در سالن ممیزی شهرداری تبریز واقع در میدان ساعت، عمارت شهرداری تبریز طبقه زیر زمین برپاخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه برنامه های متنوع ومختلفی در حوزه بسیج وشهرداری تبریز به بازدیدکنندگان ارایه خواهد شد تاکید کرد:برگزاری جلسات مختلف گفتمان سازی بسیج با حضور کارشناسان این حوزه،برگزاری ورک شارپ نقاشی کودکان در عرصه های مختلف دفاع مقدس،امدادرسانی،محرومیت زدایی،برگزاری جلسات باحضور هنرمندان بسیجی و انقلابی،پخش کتاب های صوتی در حوزه دفاع مقدس وبسیج،برپایی میز خدمت باحضور شهرداران مناطق و روسای سازمان ها، ایجادغرفه مشاوره ورسیدگی به مشکلات شهروندان باهمکاری بازرسی شهرداری تبریز،نمایش فیلم و انیمیشن درحوزه دفاع مقدس و بسیج،برپایی غرفه آموزشی درحوزه های امدادونجات،حوادث غیرمترقبه،امنیت فضای مجازی،روشنگری،امربه معروف و نهی از منکر،حجاب و عفاف،خودباوری،برگزاری جنگ شادی وپخش فیلمهای سینمایی،ایجاد ایستگاه بلوتوث،برپایی ایستگاه های صلواتی و غرفه سلامت جهت ویزیت رایگان ،تست قندخون و فشار خون و غربالگری چشم از در طول این نمایشگاه به بازدید کنندگان ارایه خواهد شد.

حاج جلیل باحجب همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش و کارکردهای بسیج در ادارات گفت:باید توجه داشت که بسیج نیرویی برآمده از متن اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است که می توان آن را مهمترین بازوی اجرایی نظام اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و برنامه های آن دانست.

فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی افزود: بسیج می تواند در ادارات و دستگاه های اجرایی در جهت تکریم ارباب رجوع به ارائه خدمت خالصانه بپردازد.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری امروز از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل شده و بسیج شهرداری تبریز نیز در این مسیر همراه و همیار مجموعه شهرداری تبریز است.