نماینده آشوریان در مجلس، دهه فجر را تبریک گفت

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، با ارسال پیامی دهه فجر را تبریک گفت. به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه رهبر معظم جمهوری […]

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، با ارسال پیامی دهه فجر را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه

رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و آرزوی توفیقات روزافزون

آغاز دهه مبارکه فجر یکبار دیگر نوید همبستگی همه گروهها و آحاد و اقشار میهن بزرگ مان را می دهد. یک همبستگی دیرپای و ماندنی که از بهار انقلاب تا به امروز شاهد آن بوده ایم.

جامعه آشوری به خود می بالد که همواره در هر برهه ای خود را تافته جدابافته ای ندانسته و همراه و همصدای ملت بزرگ و انقلابی میهن مان بوده است و در این ایام همصدا با همه آحاد میهن مان فرا رسیدن سالگشت این پیروزی را صمیمانه گرامی می دارد.

خرسندم که از سوی این جامعه فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به آن مقام گرانقدر، دولتمردان و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت بگویم.

اینک در زمان کنونی که فشارها و هجمه های سنگینی بر آحاد جامعه وارد است، امید است با تدابیر داهیانه آن رهبر فرزانه راهکارهایی به دولت ارائه شود تا مردم شریف ایران از اسایش و ارامیش بیشتری بهره ببرند.

به امید ثمربخشی بیش از پیش همه ره اوردهای انقلاب بزرگ میهن‌مان، آرزوی سعادت و پیروزی را برای آن رهبر گرانقدر دارد.

با دعای خیر

یوناتن بت کلیا

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان

انتهای پیام/