هاردن ستاره توقف ناپذیر لیگ بسکتبال NBA

صافی - هر تیمی که در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با هیوستون بازی می کند باید در اندیشه متوقف کردن جیمز هاردن باشد اما مساله اینجاست که این اتفاق نمی افتد.

رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز با ۹ مسابقه ادامه پیدا کرد که این دیدارها تحت تاثیر اتفاق های جالبی نیز بودند.

در جریان دیدارهای امروز اوکلاهاما، لس آنجلس لیکرز، هیوستون، سن آنتونیو و کلیولند برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

در جریان این مسابقات اتفاق های جالبی نیز افتاده است. خبر بد برای هواداران لس آنجلس لیکرز شایعه اختلاف لبرون جیمز با لوکا والتون سرمربی این تیم بود.

خبر دیگر بازگشت کریس پائول به ترکیب هیوستون بود. ستاره این تیم که مدتی با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد بالاخره به ترکیب بازگشت اما بازهم این جیمز هاردن بود که برای هیوستون درخشید و باعث برد تیمش شد. هیوستون امروز برابر اورلاندو به میدان رفت و ۱۰۳ بر ۹۸ به برتری رسید. هاردن در این مسابقه ۴۰ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۶ پاس منجر به گل داشت. کریس پائول هم با ۱۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ پاس منجربه گل به ترکیب هیوستون بازگشت. پس از این مسابقه رسانه ها صفت توقف ناپذیر را به جیمز هاردن دادند که توانسته در این فصل عملکرد فوق العاده ای برای هیوستون داشته باشد.

اتفاق جالب دیگر در جریان دیدر سن آنتونیو با واشنگتن افتاد. در ابتدای این مسابقه و در ثانیه ۱۰ واشنگتن با اسلم دانک به امتیاز رسید و همین مساله باعث شد جرج پاپاویچ در همان ثانیه اولین وقت استراحت را بگیرد و بازیکنانش را از زمین خارج کند. سرمربی تیم ملی آمریکا در جام جهانی ۲۰۱۹ و المپیک ۲۰۲۰ انقدر تجربه دارد که در ثانیه ۱۰ مسابقه چنین تصمیمی بگیرد و در این مسابقه نیز نتیجه تصمیمش را گرفت. سن آنتونیو توانست برابر واشنگتن با نتیجه قاطع ۱۳۲ بر ۱۱۹ ببه برتری برسد.

لس آنجلس لیکرز دیگر تیم برنده دیدارهای برگزار شده بود. این تیم برابر فینیکسی به میدان رفت که به همه حریفانش می بازد. لیکرز که لشگری از مصدومان را دارد و حواشی بر آن سایه انداخته در این مسابقه توانست ۱۱۶ بر ۱۰۲ به برتری برسد.

تقابل اوکلاهاما سیتی و میلواکی جذابیت بسیار بالایی داشت. در این مسابقه که پائول جرج با کسب ۳۶ امتیاز و ۱۳ ریباند بهترین بازیکن میدان بود اوکلاهاما توانست ۱۱۸ بر ۱۱۲ حریفش را شکست دهد و نقش اصلی این پیروزی را جرج ایفا کرد. در کنار این بازیکن راسل وست بروک هم ۱۳ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۱ پاس منجربه گل داشت. ستاره اوکلاهاما تریپل دبل کرد و توانست دوباره توانایی هایش را ثابت کرد.

در دیگر مسابقه کلیولند توانست با نتیجه ۱۰۴ بر ۱۰۱ شیکاگوبولز را شکست دهد. نکته جالب این مسابقه که می تواند برای بسکتبال دوستان ایرانی جذاب باشد عملکرد خوب جردن کلارکسون ستاره تیم ملی فیلیپین بود. این بازیکن ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ پاس منجربه گل ثبت کرد و عملکرد خوبی برای تیمش داشت. کلارکسون بازیکن تیم ملی فیلیپین است و این تیم آسیایی حساب ویژه ای روی او برای جام جهانی باز کرده است.

صحنه جالب رقابت های امروز حضور کارملو آنتونی در دیدار میامی و نیویورک بود. آنتونی که سال ها پیراهن نیویورک را بر تن داشته به عنوان تماشاگر این مسابقه را از نزدیک دید و با استقبال پرشور هواداران تیم سابقش مواجه شد. مواجه شدن دواین وید ستاره میامی با کارملو آنتونی نیز از صحنه های جالب این مسابقه بود. میامی در این مسابقه ۱۰۶ بر ۹۷ نیویورک را شکست داد.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:
ساکرامنتو ۱۰۸ – لس آنجلس کلیپرز ۱۲۲
تورنتو ۱۲۳ – دالاس ۱۲۰
یوتا ۱۲۵ – مینه سوتا ۱۱۱