هخامنش: داور گفت روی ترابی پنالتی نشده

بازیکن تیم صنعت نفت گفت: من با داور کنار صحبت کردم و او اعلام کرد پنالتی نبوده است. داور کنار به صحنه مسلط بود و به ما نیز اعلام کرد روی ترابی پنالتی نشده است. به گزارش ایلنا، وفا هخامنش پس از شکست یک بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: دیدار خوبی […]

بازیکن تیم صنعت نفت گفت: من با داور کنار صحبت کردم و او اعلام کرد پنالتی نبوده است. داور کنار به صحنه مسلط بود و به ما نیز اعلام کرد روی ترابی پنالتی نشده است.

به گزارش ایلنا، وفا هخامنش پس از شکست یک بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: دیدار خوبی بود و در شرایطی که پرسپولیس نیاز به برد داشت ما نیز آمده بودیم تا نتیجه خوبی از این دیدار کسب کنیم، اما متأسفانه نشد و نتیجه را واگذار کردیم. البته ما در مورد داوری صحبت‌هایی نیز داریم. در دیدار گذشته و مقابل استقلال خوزستان در حالی که پنالتی نبود داور کنار به ضرر تیم ما اعلام پنالتی کرد و اجازه نداد تا سه امتیاز را کسب کنیم و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم.

وی تأکید کرد: در این بازی نیز در حالی که داور کنار به مهدوی اعلام کرد خطا روی ترابی پنالتی نبوده است، اما داور وسط به سود پرسپولیس اعلام ضربه پنالتی کرد. البته از حق نباید بگذریم پرسپولیس در این دیدار خوب بازی کرد و حق این تیم نیز پیروزی بود، اما ما می‌توانستیم روی شانس از این مسابقه یک امتیاز کسب کنیم و شرایط خود را بهبود ببخشیم و از فشار خارج شویم. متأسفانه داوری در این دیدار نیز به ضرر ما بود و اجازه نداد تا با امتیاز از تهران بازگردیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که از کجا می‌داند داور کنار اعتقاد به پنالتی نداشت، گفت: من با داور کنار صحبت کردم و او اعلام کرد پنالتی نبوده است. داور کنار به صحنه مسلط بود و به ما نیز اعلام کرد روی ترابی پنالتی نشده است. ما نیز با خیال راحت به عقب برگشتیم، اما مهدوی پس از صحبت با او نیز به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کرد.

هخامنش درباره عدم اجازه به علیپور برای زدن ضربه پنالتی گفت: ما اجازه می‌دادیم علیپور پنالتی را بزند، اما به‌هرحال در شرایط بازی روی برخی بازیکنان ما فشار آمده بود و غیر از این موضوع داور در این مسابقه یک پنالتی واضح را روی قربانی اعلام نکرد. بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه زیر قربانی را خالی کرد، اما داور این صحنه واضح را نیز پنالتی نگرفت. امروز اجازه ندادند تا ما با امتیاز به آبادان بازگردیم.

انتهای پیام/