هدیه فوتبالی امیر قطر به همتای کویتی

تهران- ایرنا- شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور را که به تازگی قهرمان جام ملت های آسیا شده است، به امیر کویت هدیه داد. به گزارش ایرنا، خبرگزاری قطر (قنا) روز دوشنبه نوشت: امیر قطر که به کوطیت سفر کرده است، در جریان دیدار با شیخ احمد […]

تهران- ایرنا- شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور را که به تازگی قهرمان جام ملت های آسیا شده است، به امیر کویت هدیه داد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری قطر (قنا) روز دوشنبه نوشت: امیر قطر که به کوطیت سفر کرده است، در جریان دیدار با شیخ احمد الصباح امیر کویت گفت که بازیکنان قطر مدام از حمایت شما و عرض تبریک شما سخن می گویند. امیر کویت نیز در پاسخ گفت که انشاء الله قهرمان جام جهانی شوید.
امیر قطر روز دوشنبه در سفری رسمی که مدت آن یک روز اعلام شده است به کویت سفر کرد و قرار است در این سفر با مسئولان کویتی دیدار و گفت وگو کند.
این اولین دیدار امیر قطر از کویت از ماه می ۲۰۱۸ میلادی است.
تیم فوتبال قطر جمعه گذشته با نتیجه سه بر یک ژاپن را شکست داد و به عنوان قهرمانی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا دست یافت. امیر کویت روز شنبه هفته جاری قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا را به دولت و مردم این کشور تبریک گفت.
دیدار فینال جام ملت های آسیا به دلیل اختلاف امارات با قطر بدون حضور تماشاگران قطری در امارات برگزار شد.
عربستان، امارات، بحرین و مصر از ۵ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۵ خرداد ۹۶) با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم روابط خود با این کشور را قطع کردند و تمامی مرزهای زمینی، دریایی و هوایی را هم به روی قطر بستند.
کویت از ژوئن ۲۰۱۷ تلاش خود را برای وساطت جهت پایان دادن به اختلاف بین قطر و کشورهای محاصره کننده به کار گرفته است.
روابط بین کویت و قطر پس از محاصره این کشور توسط چهار کشور یاد شده در بخش های اقتصادی و سرمایه گذاری افزایش یافته است.
۲۰۹۳**۹۱۲۹
انتهای پیام/