فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

هزینه عقب نشینی در برابر دشمن به مراتب بیشتر از مقاومت است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی برای مقابله با توطئه های دشمنان گفت: عقب نشینی در برابر دشمن هزینه ای به مراتب بیشتر از مقاومت دارد.

سرهنگ پاسدار رضا سامی در یادواره 72 شهید حوزه مقاومت بسیج 9 نجف در روستای داش آتان مراغه افزود: شناخت دشمن، بصیرت و ایستادگی راه برون رفت از مشکلات و خنثی سازی نقشه های شوم نظام سلطه است.

وی گفت: باید باور کنیم که در یک جنگ اقتصادی قرار داریم تا بتوانیم با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی فشارها را تحمل کرده و به پیروزی دست یابیم.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت گام مهمی در راستای پیروزی در جنگ اقتصادی است ادامه داد: دشمن با توجه به اهداف شوم خود درصدد ایجاد زمینه برای براندازی نظام اسلامی از طریق وارد آوردن فشارهای اقتصادی بر کشور است.

وی گفت: ایجاد فشارهای روانی در جامعه برای به چالش کشیدن نظام اسلامی از رویکردها و راهبردهای نظام استکباری و آمریکا در جنگ اقتصادی است.

سامی افزود: متاسفانه عده ای برگزاری رزمایش و آزمایشات موشکی در عرصه دفاعی و حمایت از جبهه مقاومت را عامل تضعیف برجام عنوان می کردند در حالی که اینگونه نبوده و تکیه بر توان دفاعی عاملی بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان است.

وی ادامه داد: دشمن همواره به دنبال ضعیف جلوه دادن قدرت و اقتدار ملی کشورمان بوده لیکن در این راه با تکیه بر رهنمودهای رهبری و عمل به منویات ایشان پیروزی از آن ما خواهد بود.

وی اضافه کرد: با عمل به راهبردهای اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و ایجاد روحیه جهادی می توان از این گردنه و جبهه سخت اقتصادی پیروز شد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا گفت: در این همایش های فرهنگی باید به وصیت شهدا که همان پشتیبانی از ولایت است عمل شود.

وی افزود: با توجه به راهبردهای دشمن در ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم، باید آموزه های اسلامی و قرآنی و امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه زندگی قرار دهیم.