هفت وزیر در راه مجلس

صافی - هفته آینده وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد در صحن مجلس و وزرای اقتصاد، صمت، دفاع، ارتباطات و تعاون در کمیسیون‌های مجلس حاضر می‌شوند.

مجلس روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه آینده جلسه دارد که هفت وزیر در مجلس حاضر می‌شوند. ۲ وزیر در صحن مجلس و پنچ وزیر در کمیسیون‌های تخصصی حاضر می‌شوند.

محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به یک سوال حسین مقصودی نماینده سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن و یک سوال حسن کامران نماینده اصفهان در صحن مجلس حاضر می‌شود.

همچنین سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به یک سوال شهاب نادری نماینده پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی و یک سوال سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان و تعداد دیگری از نمایندگان در صحن مجلس حاضر می‌شود.

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح روز دوشنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر می شود تا به سوالات علی اکبر کریمی نماینده اراک و علی ساری نماینده اهواز پاسخ دهد.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت بررسی آخرین وضعیت نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی در کشور و نظارت بر تنظیم بازار بعدازظهر سه شنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر می‌شود.

عملکرد قانون بودجه سال ۱۳۹۷ و پیشنهادات لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ دستور کار بعدازظهر یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور علی حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بررسی لایحه اصلاح و دایمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری صبح روز دوشنبه در کمیسیون مشترک بررسی این لایحه در مجلس حاضر می شود.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح روز دوشنبه در کارگروه اشتغال مولد کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی حاضر می شود.