همایش بزرگداشت آیت الله میرزاباقر مرندی برگزار می‌شود

مرند – امام جمعه مرند از برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله میرزا باقری مرندی در این شهرستان در سال آینده خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند که باحضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در […]

مرند – امام جمعه مرند از برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله میرزا باقری مرندی در این شهرستان در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند که باحضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در این دانشگاه و جمعی از مدیران شهرستان در شهرداری مرند برگزار شد، عنوان کرد: یکی از اولین برنامه‌های تقویت معنوی و علم و پژوهش در سال آینده، برگزاری همایش آیت الله میرزاباقر مرندی از فقهای بزرگ مرندی مقیم قم است که زمین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند را نیز ایشان هدیه کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده افزود: پیش از این همایش علمی آیت الله میرزا علی اکبر مرندی (ره) و همایش مرحوم علام ه ملاعلی زنوزی مشهور به حکیم طهرانی از علمای برجسته شهرستان مرند نیز برگزار شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند گفت: برگزاری بزرگداشت علما هم در تقویت معنویت و بنیان‌های معنوی و اخلاقی جامعه و هم در توسعه پژوهش و علم مؤثر است.

وی در بخش دیگری با تقدیر از برگزاری طرح «میز خدمت» در مرند گفت: حضور مسئولان برای دیدار چهره به چهره با مردم در شهرها و روستاها جلوه‌ای از مردم سالاری دینی و اسلامی است.

وی بر ضرورت نقد و بررسی عملکرد دستگاه‌های اداری در دهه فجر تاکید کرد و ادامه داد: نیاز به تقدیر از برخی دستگاه‌ها نیست و برخی ادارات نیز باید فراتر از تشکر، قدردانی شوند.

امام جمعه مرند در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از این بیانیه صورت گرفت که منشور راهبردی چله دوم انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده تاکید کرد: انقلاب اسلامی تمام قد در مقابل زورگویی استکبار ایستاده و ما دیگر مشتری تسلیحات دسته دوم آنها نیستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند به اشاره به نقش تأثیرگذار آذربایجان در انقلاب اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ۲۹ بهمن با مردم تبریز، فرمودند: آذربایجان در یکی دو قرن اخیر حرف اول را زده است و انتظار خودشان از جوانان این خطه را ابراز داشتند.

وی اذعان داشت: استکبار امروز به دنبال ایجاد ائتلاف بزرگ جهانی با عضویت ۱۰ ها دولت قدرتمند و مزدور منطقه‌ای برای مقابله با ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام/