وزیر ورزش و جوانان:

ورزشگاه بناب ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ افتتاح طی بهمن ماه سال۹۸

صافی - وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه ۱۵هزار نفری بناب دهه فجر سال ۹۸ افتتاح می شود و این مجموعه هم اکنون پیشرفت ۷۵ درصدی دارد.

بناب- وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه ۱۵هزار نفری بناب دهه فجر سال ۹۸ افتتاح می شود و این مجموعه هم اکنون پیشرفت ۷۵ درصدی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر عصر امروز سه شنبه در بازدید از مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری شهرستان بناب با بیان اینکه این استادیوم ورزشی جزو ۱۲ ورزشگاه از این نوع خاص در سطح کشور است که در حال احداث هستند، ادامه داد: این طرح جزو پروژه های وزارت راه و شهرسازی است که از سال ۸۹ آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه روند تکمیل این پروژه مطلوب است، ادامه داد: این ورزشگاه طراحی خوبی داشته و هم اکنون نیز بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سلطانی فر با تاکید بر اینکه تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث این ورزشگاه هزینه شده است، افزود: برای تکمیل و بهره برداری کامل این ورزشگاه اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی مورد نیاز است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم در دهه فجر سال ۹۸ این پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم. تلاش می کنیم که اعتبار مورد نیاز این پروژه به موقع و مناسب تخصیص یابد.

گفتنی است امروز وزیر ورزش و جوانان ورزشگاه ۵ هزار نفری مراغه را افتتاح کرد.

انتهای پیام/