وزیر ارشاد:

امام خمینی (ره) اعتماد جامع به مردم داشت

صافی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مرقد حضرت امام خمینی (ره) با اهدای تاج گل و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدا تجدید پیمان کرد.

سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) پیش از ظهر امروز به همراه جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه با حضور در مرقد حضرت امام خمینی (ره) با اهدای تاج گل و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

او در حاشیه این مراسم با بیان اینکه امام راحل نماد ایمان به خدا و اعتماد به مردم بود، گفت: اگر بخواهیم در عصر حاضر نماد جامع و کاملی از جامعه انسانی عرضه کنیم، امام راحل تبلوری بود از ایمان به خدا و مؤمن واقعی و از طرف دیگر اعتماد جامع به مردم داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امام خمینی(ره) هیچ‌گاه حتی در روزهای سخت و تبعید یک لحظه هم اعتمادشان به مردم کاسته نشد و نسبت به مردم متزلزل نشدند.

صالحی ادامه داد: امام راحل در دوران پر برکت عمر خویش، ۱۱ انتخابات در شرایط دشوار آن روزها برگزار کرد که این نشان می‌دهد پایگاه امام راحل در زمین مردم و در هستی خدا بود که این ترکیب باید سرلوحه کار مسئولان باشد و به آن‌ها کمک کند و همواره از این روحیه و نگاه والای امام راحل درس بگیرند.

انتهای پیام/