وزیر ورزش برای کشف حقیقت توهین به ترکمن صحرا اقدام کند

تهران- ایرنا- نماینده استان گلستان در شورای عالی استان ها با توجه به توهینی که به ظرفیت خدادادی و ورزش ملی اسب سواری در ترکمن صحرا از طرف رئیس فدراسیون سوارکاری شده بود از وزیر ورزش خواست که نسبت به روشن شدن و کشف حقیقت این توهین اقدام کند. به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، تاج […]

تهران- ایرنا- نماینده استان گلستان در شورای عالی استان ها با توجه به توهینی که به ظرفیت خدادادی و ورزش ملی اسب سواری در ترکمن صحرا از طرف رئیس فدراسیون سوارکاری شده بود از وزیر ورزش خواست که نسبت به روشن شدن و کشف حقیقت این توهین اقدام کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، تاج محمد بخشی زاده، روز پنجشنبه در پانزدهمین جلسه شورای عالی استان ها در ساختمان مجلس قدیم افزود: از وزیر ورزش و جوانان درخواست می‌کنیم که برخورد شایسته با عوامل بیان این توهین داشته باشد و همچنین با مسئول مربوطه که چنین گستاخی را داشته است برخورد کرده و مراتب آن را به اطلاع شورای عالی استان ها برساند.
وی تاکید کرد: ترکمن ها ملتی خوب، آرام با فرهنگ، صادق و نوعدوست هستند و همواره در کنار مردمان ایران بوده اند. آنان در همه حال از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف آن و انقلاب حمایت کرده اند. اما متاسفانه چند روزی است که کام این ملت نجیب و وحدت گرا به تلخی گراییده است و دلشان از نامهربانی مسئولی نابخرد در فضای مجازی که مسئولیت وی ارتباط مستقیم با ظرفیت غنی و خدادادی و ملی اسب سواری ترکمن صحرا دارد، آزرده و دردآگین کرده است.
نماینده استان گلستان در شورای عالی استان ها تاکید کرد: ضمن تقبیح و محکوم کردن اظهارات رئیس فدراسیون سوارکاری از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهیم که برخورد شایسته و بایسته با این مسئول داشته باشد.
اجتمام * ۲۱۸۱ * ۳۰۶۳
انتهای پیام/