وضعیت نامشخص سیدجلال و حضور نوراللهی در لیست ۱۸ نفره

صافی - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس احمد نوراللهی را برای بازی با سپیدرود در فهرست ۱۸ نفره قرار داد اما وضعیت سیدجلال حسینی برای این مسابقه مشخص نیست.

برانکو ایوانکوویچ پیش از شروع تمرین امروز، فهرست ۱۸ نفره‌ای از بازیکنان را برای سفر به رشت جهت حضور در دیدار جام حذفی اعلام کرد.

وی در این فهرست از جمع ملی‌پوشان، نام احمد نورالهی را نیز قرار داده است که منتظر بازگشت وی همراه با کاروان تیم ملی کشورمان هستیم.

بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، سیامک نعمتی، مهدی شیری، امید عالیشاه، مهدی شریفی، سروش رفیعی، ماریو بودیمیر، علی علیپور، محمد نادری، سید احسان حسینی، سعید حسین‌پور، محمد امین اسدی، سعید کریمی و احمد نورالهی نفرات حاضر در این فهرست ۱۸ نفره هستند.

مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند دیگر نفرات ملی پوش پرسپولیس هستند اما در فهرست این تیم برای سپیدرود قرار ندارند چرا که سرخپوشان در پست هافبک دفاعی کمبود بازیکن دارند.

از سوی دیگر وضعیت سیدجلال حسینی هم برای بازی با سپیدرود مشخص نیست. حسینی که در جریان تمرین روز گذشته سرخپوشان دچار آسیب دیدگی شد و از ادامه تمرین وی صرفنظر گردید، امروز سه‌شنبه به نرم دویدن در کنار زمین پرداخت.

دکتر حقیقت درباره وضعیت کاپیتان سرخپوشان گفت: برای اعلام نظر دقیق‌تر قرار بر این است که وی بعدازظهر امروز تحت معاینات تکمیلی قرار بگیرد و به این منظور سونوگرافی انجام می‌شود. آن زمان درباره وضعیت جسمی و شرایط او برای تمرین و بازی تصمیم می‌گیریم.