وقف یک قطعه زمین برای ساخت مسجد در روستای اصفهانجق مراغه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت : وارثان خیر خیر اندیش زمینی را برای احداث مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) در روستای اصفهانجق مراغه وقف کردند. حجت‌الاسلام مطهری از وقف یک قطعه زمین  در این شهرستان خبر داده و گفت :  وارثان خیر خیر اندیش با حضور در این اداره یک قطعه زمین […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت : وارثان خیر خیر اندیش زمینی را برای احداث مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) در روستای اصفهانجق مراغه وقف کردند.

حجت‌الاسلام مطهری از وقف یک قطعه زمین  در این شهرستان خبر داده و گفت :  وارثان خیر خیر اندیش با حضور در این اداره یک قطعه زمین را وقف کردند.

وی افزود : وارث مرحوم عباسعلی نجفی با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه یک قطعه زمین به مساحت ۶۵۰ متر مربع که ارزش تقریبی آن ۳۵۰ میلیون ریال است را وقف کرد.

رئیس اوقاف مراغه خاطرنشان کرد : نیت واقف مرحوم از وقف زمین خود ساخت مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) در روستای اصفهانجق مراغه است.

وی با اشاره به ثبت ۱۰ موقوفه جدید در این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون اضافه کرد: ارزش این موقوفات بیش از ۱۱ میلیارد ریال بوده است.

مطهری ادامه داد : وقف بر اساس نیازهای روز جامعه، یکی از اولویت‌های مد نظر این اداره در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف به منظور محرومیت‌زدایی در جامعه است.

وی با اشاره به اثرات وقف بر زندگی دنیوی و اخروی واقفان گفت: احداث خوابگاه، ازدواج جوانان، تحصیل و اشتغال جوانان نیاز امروز جامعه است که واقفان خیراندیش می‎توانند وقف‌های خود را در این نیت ها انجام دهند.