امام جمعه مراغه:

پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی راه رهایی فلسطین است

صافی - عضو خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه با اشاره به موشک باران سرزمين هاي اشغال توسط گروه هاي مقاومت فلسطيني گفت: ايستادگي و پاسخ قاطعانه به رژيم صهيونيستي راه رهايي مردم فلسطين است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: حرکت فلسطینی ها در دو روز درگیری با رژیم صهیونیستی نشان داد که گنبد آهنین و کاخ شیشه ای آنها شکستنی است.

وی ادامه داد: تسلیم شدن و اعلام آتش بس از سوی این رژیم نشان دهنده نقش مقاومت و پاسخ محکم ملت فلسطین در برابر زیاده خواهی های این رژیم غاصب قدس است.

وی اضافه کرد: اتحاد و انسجام امت اسلامی می تواند زمینه ساز اضمحلال رژیم صهونیستی و آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز درگذشت علامه طباطبایی و علامه جعفری گفت: این دو عالم بزرگ شیعه از مفاخر جهان اسلام و از خطه آذربایجان بوده و آثار گرانبهایی از خود برجای گذاشتند.

آیت الله پورمحمدی با تاکید بر نقش حوزه های علمیه در پرورش علمای بزرگ افزود: این مراکز علمی همواره مهد پرورش بزرگان جهان اسلام و مراجع بزرگ بوده است.

وی با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی اضافه کرد: حضور صرف در فضای مجازی نمی تواند موجب افزایش معلومات شود لیکن کتابخوانی زمینه ساز رشد و تعالی علمی را فراهم می کند و از این رو باید در مطالعه کتاب ها اهتمکام بیشتری شود.