پایان ناامیدکننده شاگردان زرگری/ نصف تیم به خط پایان نرسید!

در ادامه رقابتهای اسکی قهرمانی جهان در بخش مارپیچ کوچک بانوان تنها دو عضو تیم ملی موفق به پایان دو مانش رقابت و رضایت به دو رتبه ۴۶ و ۴۸ جدول شدند. به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مانش نخست رقابت‌های مارپیچ کوچک قهرمانی جهان، عاطفه احمدی با زمان یک دقیقه و ۱۵ ثانیه و […]

در ادامه رقابتهای اسکی قهرمانی جهان در بخش مارپیچ کوچک بانوان تنها دو عضو تیم ملی موفق به پایان دو مانش رقابت و رضایت به دو رتبه ۴۶ و ۴۸ جدول شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مانش نخست رقابت‌های مارپیچ کوچک قهرمانی جهان، عاطفه احمدی با زمان یک دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۳۵ صدم ثانیه در جایگاه ۵۳ قرار گرفت، فروغ عباسی با زمان زمان یک دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه در جایگاه ۵۵ ایستاد و مرجان کلهر با زمان زمان یک دقیقه و ۲۲ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه عنوان ۵۶ را بدست آورد و راهی مانش دوم و مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان شد.
صدف ساوه شمشکی دیگر بانوی ملی پوش اسکی آلپاین ایران نیز نتوانست مسابقه خود را به پایان برساند.

در پایان دو مانش برگزاری رقابت‌های مارپیچ کوچک قهرمانی جهان، عاطفه احمدی در جایگاه چهل و ششم ایستاد و فروغ عباسی جایگاه چهل و هشتم را بدست آورد. مرجان کلهر دیگر ملی پوش ایران در مانش دوم مسابقه حضور نیافت.

در بخش مارپیچ بزرگ این رقابتها نیز روز گذشته فقط صدف ساوه شمشکی موفق به عبور از خط پایان شده بود تا بدین ترتیب عملکرد ضعیف شاگردان سمیرا زرگری کارنامه ناامید کننده ای در قهرمانی جهان برای وی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/