پرسپولیس با پیروزی برابر استقلال خوزستان صدرنشین شد

تهران-ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با برتری برابر استقلال خوزستان جای سپاهان را به طور موقت در صدر جدول لیگ برتر بگیرد. به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (پنجشنبه) در دیداری حساس از هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان رفت. پیش از این […]

تهران-ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با برتری برابر استقلال خوزستان جای سپاهان را به طور موقت در صدر جدول لیگ برتر بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (پنجشنبه) در دیداری حساس از هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان رفت.
پیش از این بازی پرسپولیس ۳۴ امتیازی در رده دوم جدول و پایین تر از سپاهان قرار داشت و استقلال خوزستان ۶ امتیازی هم در رده آخر جدول لیگ جای داشت.
پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه(سروش رفیعی)، علی علیپور، مهدی ترابی(مهدی شریفی)، بشار رسن(سیامک نعمتی) و ماریو بودیمیر و استقلال خوزستان هم با ترکیب فرزین گروسیان، ساسان شیرمردی ، محمد شریفی ، ایوب کلانتری ، وحید نامداری ، وحید حمدی‌نژاد ، میثم کریمی ، وحید خشتان(مجتبی رمضانی) ، امیرحسین باقرپور ، مصطفی کیانی و میثم شاه‌مکوندزاده راهی این بازی شدند.
این در حالی بود که استقلال خوزستان هم از دقیقه ۳۵ در پی اخراج میثم کریمی ۱۰ نفره بازی را دنبال کرد.
*در ابتدای نیمه دوم بازیکن استقلال خوزستان در شرایطی که بیرانوند را هم از پیش رو برداشته بود ضربه ای به سمت دروازه پرسپولیس زد که ضربه امیرحسین باقرپور راهی به دروازه نداشت.
*در دقیقه ۶۲ سید جلال حسینی روی ارسال بشار رسن از روی نقطه کرنر با ضربه سر توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند تا پرسولیس با یک گل از حریف پیش بیوفتد.
در دقیقه ۸۷ هم پرسپولیس روی یک ضد حمله و پاس در عرض سیامک نعمتی علی علیپور گل دوم پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساند.
در دقیقه ۹۰ هم شوت مهدی شریفی توسط فرزین گروسیان مهار شد.
با این نتیجه پرسپولیس ۳۷ امتیازی شد و موقتا جای سپاهان ۳۵ امتیازی را در صدر جدول گرفت. استقلال خوزستان هم همچنان با ۶ امتیاز قعر نشین لیگ برتر است.
ورزشی**۹۴۶۳**۱۵۸۴
انتهای پیام/