پلمپ انبار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی فاسد شده در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد این اقلام قابلیت مصرف را نداشته و برای سلامت مصرف‌کنندگان خطر به همراه دارد. به گزارش آفتاب، سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر کشف انبار بزرگ اقلام غیربهداشتی تاریخ مصرف گذشته در غرب تهران درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: برابر اخبار واصله […]

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد این اقلام قابلیت مصرف را نداشته و برای سلامت مصرف‌کنندگان خطر به همراه دارد.

به گزارش آفتاب، سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر کشف انبار بزرگ اقلام غیربهداشتی تاریخ مصرف گذشته در غرب تهران درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: برابر اخبار واصله مبنی بر وجود یک سوله هزار متری در بزرگراه شهید لشکری و دپوی هزاران قلم کالای آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و فاسد، تیم عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر ضمن اخذ دستور مقام قضایی به همراه کارشناسان وزارت بهداشت وارد عمل شده و نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد این اقلام قابلیت مصرف را نداشته و برای سلامت مصرف‌کنندگان خطر به همراه دارد.
وی با اشاره به کشف بیش از ۴۶ نوع کالا از این انبار، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و بحث سلامت شهروندان طی هماهنگی‌های اولیه انبار فوق پلمپ شد تا مراحل رسیدگی از طریق مراجع قضایی صورت پذیرد.
منبع،تسنیم
انتهای پیام/