پنج طرح برق رسانی در مراغه بهره برداری شد

صافی - همزمان با چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره برداری از پنج طرح برق رسانی در چهار روستا و یک منطقه شهری در مراغه آغاز شد.

مدیر امور برق مراغه روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت: این طرح ها در راستای تقویت شبکه انتقال برق و کاهش تلفات و جبران افت برق در مدت یکسال و با دو میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان اعتبار اجرا شده است.

علی حاجی زاده افزود: طرح احداث خط دو مداره هوایی ۲۰ کیلوولت از سه راهی روستای خلیفه کندی تا شهر خداجو به طول ۱۸ کیلومتر با یک میلیارد و ۵۶۴ میلیون تومان اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین طرح احداث خط ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی به طول ۱.۵ کیلومتر روستای نوا با ۲۴۴ میلیون تومان اعتبار در این روز به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: طرح احداث خط ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی داخل شهری در میدان مولوی به طول یک هزار و ۲۰۰ متر با ۵۲۲ میلیون تومان اجرا شده است.

حاجی زاده گفت: همچنین خط تقویتی ۲۰ کیلوولت هوایی و پست هوایی خیابان سعدی با ۱۱۷ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

وی افزود: در راستای رفع ضعف ولتاژ در مناطق روستایی نیز ترانس دوم روستای تازه کند قاسم خان با ۱۸۱ میلیون تومان اعتبار احداث شده است.

وی اضافه کرد: تلاش دولت تدبیر و امید و امور برق شهرستان ارتقای کیفیت خدمات برق رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی است.