پیروزی معنوی‌نژاد و شکست معروف در هفته بیستم سری آ ایتالیا

تهران- ایرنا- در آغاز هفته بیستم سری آ والیبال ایتالیا تیم ورونا به پیروزی رسید اما سیه‌نا مقابل رقیب خود شکست خورد. به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این هفته از مسابقات لیگ والیبال ایتالیا دیشب (شنبه) با ۲ مسابقه آغاز شد. در یکی از این مسابقات تیم ورونا با نتیجه سه بر صفر میزبان خود […]

تهران- ایرنا- در آغاز هفته بیستم سری آ والیبال ایتالیا تیم ورونا به پیروزی رسید اما سیه‌نا مقابل رقیب خود شکست خورد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این هفته از مسابقات لیگ والیبال ایتالیا دیشب (شنبه) با ۲ مسابقه آغاز شد. در یکی از این مسابقات تیم ورونا با نتیجه سه بر صفر میزبان خود راونا را از پیش رو برداشت.
محمدجواد معنوی‌نژاد در این بازی ۲ امتیاز و مرتضی شریفی ۷ امتیاز برای ورونا به دست آوردند. معنوی‌نژاد در ست‌های اول و دوم بازیکن اصلی تیمش بود و در ست سوم به میدان نرفت. اما شریفی که در ست‌های اول و دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، از آغاز ست سوم در ترکیب اصلی قرار گرفت.
در دیگر مسابقه هفته بیستم سری آ، تیم سیه‌نا مقابل میهمان خود پادووا با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد. در هر پنج ست این بازی، سعید معروف در ترکیب اصلی سیه‌نا حضور داشت.
در لیگ لهستان، اسکرا بلهاتوف در شبی که میلاد عبادی‌پور را در میدان نداشت، با نتیجه سه بر یک از آلشتن شکست خورد.
در لیگ یونان، آ.ا.ک آتن با حضور فرهاد سال‌افزون با نتیجه سه بر صفر از تیم صاحب‌نام پاناتینایکوس شکست خورد. سال‌افزون پاسور ملی‌پوش والیبال ایران در این بازی پنج امتیاز برای تیمش کسب کرد.
در ترکیه، تیم زراعت‌بانک که فرهاد قائمی و صابر کاظمی را در اختیار نداشت با نتیجه سه بر صفر از بلدیه‌پلون باخت. قائمی در مسابقه قبلی زراعت‌بانک از ناحیه کمر مصدوم شد.
در دسته یک لیگ زنان ترکیه، بالیکسیر که مهسا صابری و مونا آشفته را در اختیار دارد با نتیجه سه بر یک مقابل ازمیر مغلوب شد.
در قطر هم تیم العربی با نتیجه سه بر صفر الخور را از پیش رو برداشت. محمدرضا تندروان و نوید مشجری سرمربی و مربی العربی هستند. محمود رسولی و سعید جواهری ۲ بازیکن ایرانی این تیم هم در مسابقه با الخور به ترتیب ۹ و ۸ امتیاز کسب کردند.
امشب در ادامه مسابقات هفته بیستم سری آ، مونزا که امیر غفور را در ترکیب خود دارد با میلانو مسابقه می‌دهد و کاستلانا با حضور مجتبی میرزاجانپور به مصاف تیم قدرتمند ترنتینو می‌رود.
ورزشی ** ۹۱۲۸**۲۰۲۴
انتهای پیام/