پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی ورزشگاه مراغه

پیمانکار ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی ورزشگاه مراغه خبرداد. به گزارش صافی؛عبادی گفت: در پایان دولت قبلی زمانی که این استادیوم را تحویل گرفتیم پیشرفت آن با گذشت ۱۶سال از آغاز ساخت، تنها ۲۰ درصد بود، ولی در سه سال اخیر این رقم به بالای ۹۰ درصد افزایش یافت. وی […]

پیمانکار ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی ورزشگاه مراغه خبرداد.

به گزارش صافی؛عبادی گفت: در پایان دولت قبلی زمانی که این استادیوم را تحویل گرفتیم پیشرفت آن با گذشت ۱۶سال از آغاز ساخت، تنها ۲۰ درصد بود، ولی در سه سال اخیر این رقم به بالای ۹۰ درصد افزایش یافت.
وی افزود:از زمان تحویل گرفتن استادیوم ۵ هزار نفری مراغه تاکنون بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده و با نصب دکل های نورافکن و انجام امور تاسیساتی این استادیوم وارد فاز بهره برداری می شود.
وی افزود: از زمان آغاز ساخت این ورزشگاه در سال ۱۳۷۶ تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت های قبلی و فعلی برای تکمیل این طرح ملی هزینه شده که سهم دولت تدبیر و امید در این زمینه بیشتر است.
عبادی گفت: برای تکمیل این طرح ملی ورزشی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
وی همچنین به طولانی شدن مدت زمان بهره برداری از طرح های عمرانی ورزشی اشاره کرد و گفت: برای رفع این مشکل باید تعریف طرح ها و تخصیص اعتبارات با برنامه ریزی دقیق انجام شود.
ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه در سال ۱۳۷۶ کنلگ زنی شده و عملیات اجرایی این طرح با پیشرفت فیزیکی ۱۳ درصد درسال ۱۳۹۱ متوقف شد.
این طرح در چند مرحله ساخته می شود که مرحله اول آن شامل ساخت جایگاه پنج هزار نفری، ایجاد امکانات جانبی، دیوارکشی و محوطه سازی است.