کارگردان فیلم آزاد به قید شرط: فیلمنامه اگر قوی باشد، بازیگر در آن دخل و تصرف نمی‌کند

حسین شهابی گفت: به نظرم اگر فیلمنامه قوی باشد، بازیگر نمی‌تواند در آن دخل و تصرف کند. به گزارش صافی، نشست خبری فیلم سینمایی «آزاد به قیدشرط» به کارگردانی حسین شهابی امشب (یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه) با حضور بازیگران این فیلم در کاخ سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد. حسین شهابی کارگردان فیلم سینمایی «آزاد بی‌قید […]

حسین شهابی گفت: به نظرم اگر فیلمنامه قوی باشد، بازیگر نمی‌تواند در آن دخل و تصرف کند.

به گزارش صافی، نشست خبری فیلم سینمایی «آزاد به قیدشرط» به کارگردانی حسین شهابی امشب (یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه) با حضور بازیگران این فیلم در کاخ سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
حسین شهابی کارگردان فیلم سینمایی «آزاد بی‌قید شرط» در پاسخ به این سوال که چرا در فیلمتان هم تهیه‌کننده هستید، هم کارگردان و هم نویسنده: من نوعی از سینما مستند را کار می‌کنم که به هیچ عنوان نمی‌توان با تهیه‌کننده‌ای با آن به نتیجه رسید. من جز معدود کارگردانانی هستم که به داخل هیچ باندی وارد نشده‌ام. من اصولاً در نوشتن فیلمنامه‌هایم بسیار سعی می‌کنم به سمت حواشی نروم. به نظرم اگر فیلمنامه قوی باشد بازیگر در آن دخل و تصرفی نخواهد کرد.
این کارگردان سینما بیان کرد: سعی کردم صحنه‌های طنزی در فیلمنامه‌ام باشد.شاید فیلمنامه دیگری در کشورهای با این مضمون ساخته شده باشد اما در کشورمان داخل کشورمان تاکنون به اینگونه موضوعات پرداخته نشده است. برای نوشتن فیلمنامه این فیلم من مشاورانی داشتم که به داخل زندان رفتند و تحقیقاتی انجام دادند.
شهابی بیان کرد: قطعا در فیلمنامه فیلم سینمایی «آزاد به قیدشرط» سعی شد که تلنگری به مسئولان زده شود. من کلاً سریال نمی‌بینم و آخرین سریالی هم که از تلویزیون دیدن سریال «زیر هشت» بود که آقای جعفری در آن بازی کرده بود. در آخر باید اعلام کنم که این فیلم در زمان اکران مردمی حدود ۱۰ دقیقه کوتاه‌تر خواهد شد.
دیبا زاهدی بازیگر اصلی این فیلم در این نشست درباره ایفای نقش در مقابل امیر جعفری گفت: تجربه بسیار خوبی از بازی مقابل آقای جعفری به دست آوردم کما این که مقابل بازیگران با تجربه بسیار ایفای نقش کرده بودم.
انتهای پیام/