کشف ۲ جسد دیگر از زیر زمین ساختمان پلاسکو

لحظاتی پیش دو جسد دیگر از زیر زمین ساختمان پلاسکو کشف شد که با احتساب جسد کشف شده دقایق گذشته از این محل، تعداد اجساد کشف شده در زیر زمین پلاسکو به ۳ جسد رسید. به گزارش صافی ، از محل حفر تونل به زیر زمین پلاسکو دو جسد دیگر کشف شد، منابع امداد رسانی […]

لحظاتی پیش دو جسد دیگر از زیر زمین ساختمان پلاسکو کشف شد که با احتساب جسد کشف شده دقایق گذشته از این محل، تعداد اجساد کشف شده در زیر زمین پلاسکو به ۳ جسد رسید.

به گزارش صافی ، از محل حفر تونل به زیر زمین پلاسکو دو جسد دیگر کشف شد، منابع امداد رسانی در صحنه تایید کردند که یکی از اجساد آتش نشان بوده و جسد دیگری از شهروندان عادی بوده است.

بر اساس این گزارش در دقایق گذشته سه جسد از زیر اوار ساختمان پلاسکو بیرون آمده است و تعداد کشته شدگان این حادثه با احتساب آتش نشانی که در بیمارستان به شهادت رسید به ۶ نفر رسید.

به گزارش صافی، کشف سه جسد طی دقایق گذشته از زیر زمین ساختمان پلاسکو در حالی انجام شد که سخنگوی سازمان آتش نشانی پیش از این عنوان کرده بود که نیروهای امدادی شب گذشته به زیر زمین ساختمان پلاسکو دسترسی پیدا کرده اند ولی هیچ فرد زنده یا جسدی را کشف نکرده اند.

انتهای پیام/