رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی:

کمبود لوازم خانگی نداریم

صافی - رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه کمبود لوازم خانگی در کشور وجود ندارد و انبارها مملو از کالا است، گفت: ...

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه کمبود لوازم خانگی در کشور وجود ندارد و انبارها مملو از کالا است، گفت: کمبودی در این بخش نیست. محمد طحان پور با اعلام این مطلب افزود: هیچ جا عنوان نکرده‌ام که قیمت لوازم خانگی در سال آینده ۴۰ درصد افزایش می‌یابد و بازار نیز کشش این افزایش قیمت‌ها را ندارد. وی در گفت‌وگویی با اشاره به اظهارنظر اخیرش درخصوص قیمت لوازم خانگی گفت: قصدم این نبود که به جامعه این موضوع را القا کنم که لوازم خانگی در کشور کمبود دارد، بلکه با توجه به نزدیکی به پایان سال و افزایش پرداخت‌ها به کارکنان و کارگران پیشنهاد دادم که مردم از فرصت استفاده کرده و خرید کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به اینکه قیمت لوازم خانگی به دلیل افزایش قیمت ارز و مواد اولیه تا حدودی افزایش یافته است، ادامه داد: گرانی کالا با گرانفروشی تفاوت دارد، کالاها گران شده؛ اما این موضوع هر سال با توجه به افزایش حقوق و دستمزد قیمت کالاها تا درصدی افزایش می‌یابد و در این بخش باید عنوان کرد که بازار کشش افزایش قیمت را ندارد. طحان پور اظهار کرد: اصناف، توزیع‌کننده لوازم خانگی هستند نه تولیدکننده؛ آنها تنها می‌توانند سود قانونی به کالا اضافه کنند، بنابراین اگر کارخانه‌ها یا فروشندگان لوازم خانگی این کالاها را عرضه نکنند، مردم می‌توانند به اصناف شکایت کنند تا سریعا رسیدگی شود. رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تصریح کرد: هر فروشنده‌ای از لیست قانونی فروش تخطی کند، با او برخورد می‌شود، بنابراین مردم باید از فروشندگان فاکتور دریافت کنند تا رقم فروش کالا مشخص شود.

انتهای پیام/