کنایه مهدی طارمی به برانکو یا مشکل سربازی!

صافی - مصاحبه امروز مهاجم تیم ملی در خصوص اهداف شاگردان کارلوس کی‌روش در جام ملت‌ها برای او بار دیگر دردسرساز شده است.

مهدی طارمی در مصاحبه خود انتقادی نسبت به کارشناسانی که مدعی قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها هستند کرد و مدعی شد برخلاف این ادعاها نباید روی تیم ملی در این مقطع حساس فشار روی بازیکنان افزایش یابد.

بعد از این مصاحبه اما هواداران پرسپولیس مدعی شدند این انتقاد مهدی طارمی بابت صحبت‌های اخیر برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بوده که با نائب قهرمانی در آسیا، اکنون طی مصاحبه‌های اخیرش به قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها اشاره کرده است.

با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مهدی طارمی این انتقاد خود را متوجه محمود یاوری، سرمربی سابق فجرسپاسی کرده که این روزها در باب کارشناسی‌های خود از تیم ملی طلب قهرمانی در جام ملت‌ها را کرده است. محمود یاوری در گذشته سرمربی فجرسپاسی بود و تلاش مهدی طارمی برای حضور در این تیم و پشت سر گذاشتن دوران سربازی بی نتیجه مانده بود و آقای گل دو دوره لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس، آن زمان مجبور شده بود با دوری از فوتبال در پادگان حضور یابد و خدمت سربازی‌اش را پشت سر بگذارد.

با این حال برخی هواداران بدون اطلاع از موضوع کنایه مهدی طارمی به محمود یاوری، با تصور اینکه این صحبت‌های مهاجم کنونی تیم ملی م باشگاه الغرافه علیه برانکو ایوانکوویچ صحبت کرده، بار دیگر به او هجمه وارد کرده و با حضور در صفحه مجازی‌اش انتقادات خود را به این موضوع اعلام کرده‌اند.