کُری بازیکن جوان رئال برای کاپیتان بارسا

تهران- ایرنا- «وینیسوس جونیور» ستاره جوان باشگاه رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکوی جام حذفی ضمن تحسین «لیونل مسی»؛ با جمله «از مسی نمی ترسیم» برای اعجوبه آرژانتینی بارسلونا، کُری خواند. به گزارش ایرنا، تارنمای خبری گل روز سه شنبه نوشت: کهکشانی ها چهارشنبه هفته جاری، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا […]

تهران- ایرنا- «وینیسوس جونیور» ستاره جوان باشگاه رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکوی جام حذفی ضمن تحسین «لیونل مسی»؛ با جمله «از مسی نمی ترسیم» برای اعجوبه آرژانتینی بارسلونا، کُری خواند.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری گل روز سه شنبه نوشت: کهکشانی ها چهارشنبه هفته جاری، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در سانتیاگو برنابئو از آبی اناری ها پذیرایی می کنند و در حالی که جونیور به خوبی از تهدید پیش روی تیمش آگاهی دارد، بدون هیچ واهمه ای پا به میدان نبرد خواهد گذاشت.
در سوی دیگر، فوق ستاره کاتالان ها در بازی پایان هفته مقابل سه ویا پنجاهمین هت تریک دوران فوتبالی خود را در آندلس ثبت کرد؛ جایی که آبی اناری ها موفق شدند به لطف درخشش وی شکست ۲ بر صفر را با پیروزی ۴ بر ۲ عوض کرده و متعاقبا فاصله خود را با تععقیب کنندگان در صدر جدول افزایش دهند.
شاگردان «ارنستو والورده» همچنان می توانند سه گانه را فتح کنند و با توجه به فاصله هفت امتیازی اتلتیکو مادرید به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده در لالیگا، بی شک جام حذفی اسپانیا تنها هدف آنها در هفته جاری محسوب خواهد شد.
مادریدی ها اوایل ماه جاری موفق شدند با کسب تساوی یک بر یک در نیوکمپ، بارسا را متوقف کنند؛ این در حالی است که وینیسیوس انتظار دارد تا مسی که در بازی رفت از روی نیمکت کار را آغاز کرد؛ در بازی پیش رو در قامت تعیین کننده سرنوشت نیمه نهایی کوپا دل ری ظاهر شود.
با این حال، ستاره ۱۸ ساله کهکشانی ها در حساب کاربری توییتر خود نوشت: مسی شگفت انگیز است و کارهایی را انجام می دهد که افرادی کمی قادر به انجام آن هستند اما این موضوع ما را نمی ترساند؛ ما برای همه چیز آمادگی داریم و علاوه بر این بهترین بازیکنان جهان را هم در اختیار داریم.
بدنبال برکناری «یولن لوپتگی» سرمربی پیشین رئالی ها، وینیسوس تحت هدایت «سانتیاگو سولاری» در کانون توجهات قرار گرفت و به یکی از مهره های لاینفک سفیدپوشان بدل شد و پس از انتقال ۴۵ میلیون یورویی از فلامینگو به مادرید، در نخستین فصل حضورش، در ۲۵ بازی ۴ گل به ثمر رساند.
ورزشی**۳۹۹۱**۹۱۲۹
انتهای پیام/