گزارش حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان در کمیسیون آموزش قرائت شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون متبوعش، گزارش حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان و واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد قرائت شد. میرحمایت میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: در این جلسه گزارشی درباره حادثه مدرسه اسوه حسنه زاهدان قرائت […]

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون متبوعش، گزارش حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان و واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد قرائت شد.

میرحمایت میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: در این جلسه گزارشی درباره حادثه مدرسه اسوه حسنه زاهدان قرائت شد و قرار است این گزارش پس از اعمال اصلاحاتی جهت قرائت در صحن علنی مجلس به هیئت رئیسه ارائه شود.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان برنامه های خود را به اعضای این کمیسیون ارائه کرد و نمایندگان هم سؤالاتی را از وی پرسیدند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان فضایی کشور در جلسه امروز این کمیسیون تصریح کرد: گزارشی از سوی رئیس سازمان فضایی کشور پیرامون پرتاب ماهواره پیام به اعضای کمیسیون ارائه شد و نمایندگان هم سؤالاتی در این باره از این مسئول پرسیدند.

میرزاده گفت: همچنین گزارشی درباره حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران در این جلسه قرائت و قرار شد در این گزارش هم اصلاحاتی اعمال شود تا سپس برای قرائت به صحن علنی ارائه شود.

انتهای پیام/