گشایش نمایشگاه توانمندی های نیروی هوایی در تبریز

بخشی از توانمندی های نیروی هوایی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز به نمایش گذاشته شد. به گزارش صافی، فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز گفت : در این نمایشگاه گوشه ای از گشایش نمایشگاه توانمندی های نیروی هوایی در تبریزظرفیتهای دفاعی نیروهای هوایی در حوزه هواپیمای […]

بخشی از توانمندی های نیروی هوایی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز به نمایش گذاشته شد.

به گزارش صافی، فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز گفت : در این نمایشگاه گوشه ای از گشایش نمایشگاه توانمندی های نیروی هوایی در تبریزظرفیتهای دفاعی نیروهای هوایی در حوزه هواپیمای شکاری صاعقه ، رهگیر اف -۵ ، بمب افکن میگ -۲۹ و سامانه های بهینه سازی شده دفاع هوایی و جنگهای نوین به نمایش گذاشته شده است .

امیر حمید واحدی با اشاره به آثار برپایی این نمایشگاه افزود : در طول سه سال گذشته که توانمندی نیروی هوایی در قالب این نمایشگاه تخصصی در  معرض دید عموم قرار گرفته است ، میزان علاقمندی و جذب جوانان آذربایجانی به حوزه هوایی چندین برابر شده است .
وی گفت : بخش مهمی از کارکنان فنی و خلبانان جوان جذب شده به پایگاه دوم شکاری در سه سال گذشته از فرزندان آذربایجان به خصوص شهر تبریز است .

نمایشگاه توانمندی های نیروی هوایی  تبریز از ۱۲ تا ۲۲ بهمن همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری برای بازدید عموم دایر است.

حراست از آسمان سر ایران به عهده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز است.