یک ستاره و چندین پیشنهاد از تیم های NBA

صافی - آنتونی دیویس ستاره تیم بسکتبال نیواورلانز سال ۲۰۲۰ بازیکن آزاد اعلام می شود و هم اکنون با پیشنهادهای مختلفی از تیم های دیگر روبه رو است.

رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز سه شنبه با پنج مسابقه ادامه پیدا کرد و تیم های بوستون، گلدن استیت و دنور توانستند حریفان خود را شکست دهند.

دیدارهای امروز تحت تاثیر دو خبر بود. اول درخشش استفان کری بود که در دیدار تیمش برابر ایندیانا عملکرد فوق العاده ای داشت و یازدهمین برد پیاپی گلدن استیت را رقم زد. او در این مسابقه که در پایان ۱۳۲ بر ۱۰۰ تمام شد، کری کارش را با ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پا منجربه گل خاتمه داد. در کنار او دی مارکوس کازینس ۲۲ امتیاز، کوین دورانت ۱۶ امتیاز و کلی تامسون نیز ۱۶ امتیاز کسب کردند.

پس از این مسابقه تمام نگاه ها و توجه ها به سمت استفان کری ستاره گلدن استیت بود و او در تیتر اول رسانه ها قرار گرفت. بسیاری از خبرنگاران با اشاره به امتیازآوری او، به قدرت دست هایش تاکید می کردند. استفان کری ستاره ای است که کسی نمی تواند دست هایش را کنترل کند.

در دیگر مسابقه بوستون سلتیک در غیاب کایری ایروینگ ستاره خود به مصاف بروکلین رفت و با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۴ به برتری رسید. در این دیدار آل هولفورد با کسب ۱۴ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۵ پاس منجربه گل عملکرد خوبی برای بوستون داشت.

خبر دیگری که رقابت های امروز را تحت تاثیر خود قرار داد و بسیاری از رسانه های خارجی درباره اش نوشتند درباره آنتونی دیویس ستاره نیواورلانز بود که سال ۲۰۲۰ بازیکن آزاد خواهد شد و مشخص نیست چه تیمی را برای آینده خود انتخاب می کند. پیش از این صحبت هایی درباره تمایل لیکرز و البته لبرون جیمز به خرید این بازیکن زمزمه می شد که امروز رسانه ها با تایید آن اعلام کردند لس آنجلس لیکرز و نیویورک دو تیمی هستند که می خواهند به این بازیکن پیشنهادهایشان را ارائه کنند. البته تورنتو، فیلادلفیا و بوستون هم پیشنهادهایی برای این بازیکن دارند.

سه مسابقه دیگر هم بامداد امروز برگزار شد که در جریان این دیدارها ممفیس ۹۵ بر ۹۲ برابر دنور تن به شکست داد، آتلانتا توانست با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۱۸ نیواورلانز را شکست دهد و شارلوت ۱۰۱ بر ۹۲ نیویورک را مغلوب خود کرد.

انتهای پیام/