۲۲ بهمن روز یاس دشمنان ملت ایران است

تهران- ایرنا- جمعی از احزاب، تشکل ها و نهادهای کشور به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه های جداگانه ای ضمن دعوت از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بر ضرورت حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ایرنا، حزب ندای ایرانیان و […]

تهران- ایرنا- جمعی از احزاب، تشکل ها و نهادهای کشور به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه های جداگانه ای ضمن دعوت از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بر ضرورت حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ایرنا، حزب ندای ایرانیان و آزادگی ایران اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و جامعه روحانیت مبارز در بیانیه های مختلف به تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب پرداختند.
** نیاز امروز کشور تقویت توانمندی حکومت و دولت است
حزب ندای ایرانیان در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای نوشت: بهمن‌ماه یادآور قدرت مردمی است که در برابر ژاندارم منطقه قد علم کردند و چنان بر خواسته خویش پای فشردند که نه تنها حکومت مستبد پهلوی که حامیان جهانی وی را نیز از ایران بیرون راندند تا ثابت کنند که در برابر اراده ملت ایران، بلندای کاخ قدرت، پست است و نه زور سرنیزه و نه تزویر نمی‌تواند راه تاریخ ملت را سد کند.
این تشکل سیاسی یادآور شد: دولتمردان ما باید بدانند همان‌طور که در بحبوحه‌ انقلاب، جوانان پاک‌ضمیر ایران‌زمین، سررشته‌ امور را به دست گرفته و انقلاب را به پیروزی رساندند، هم‌اینک نیز که ۴۰ سال از عمر پربرکت آن می‌گذرد، بازهم اعتماد به نسل جوان پویای این مرزوبوم کارگشا خواهد بود.
در بخش پایانی بیانیه حزب ندای ایرانیان همچنین آمده است: همچون گذشته و این بار راسخ‌تر از قبل، از شما مردمان فهیم کهن دیار ایران‌زمین، دعوت می‌ کنیم برای نشان دادن اتحاد خود به استکبار جهانی، برای بازآفرینی ارزش‌هایی که دوام استقلال مملکت را تضمین می‌کنند و به پاسداشت رادمردی‌های خود به میدان بیایید. وعده‌ دیدار، ۲۲ بهمن ۹۷، راهپیمایی بزرگ چهل‌سالگی انقلاب.
**حضور آگاهانه در راهپیمایی ۲۲بهمن اهمیت دارد
مجلس خبرگان رهبری هم در بیانیه ای ضمن گرامیداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و تاکید بر دستاوردهای انقلاب اسلامی از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. در بخشی از بیانیه این نهاد آمده است: چهار دهه تلاش گسترده نظام اسلامی در بسط و گسترش آرمان های دینی و تعمیق اصول اسلامی در این کشور و برقراری عدالت اجتماعی در عرصه های مختلف و رشد و شکوفایی و بالندگی علمی و صنعتی و فن آوری و سایر اقدامات اصلاحی و خدمات شایسته، کارنامه ای درخشان برای نظام اسلامی ایران فراهم آورده است.
در پایان این بیانیه تاکید شده است: مجلس خبرگان رهبری، با گرامیداشت ۴۰سالگی انقلاب اسلامی که رنگ و بوی فاطمی دارد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره «سلام الله علیها» و تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری، بر حضور آگاهانه، منسجم و پرشور اقشار مردم شریف در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن که امسال از اهمیت و ویژگی بیشتری برخوردار است، فراخوانده و تأکید می کند از آنجا که حضور مردم، نشان وحدت و قدرت عظیم نظام اسلامی و نماد استحکام پایه های مردمی این حکومت است ملت رشید ایران در مسیر پاسداری و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی، اجازه نخواهد داد دشمن با تزریق یأس و نا امیدی در جامعه به اهداف شوم خود دست یابد «نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ».
**انقلاب به دوران بلوغ خود رسیده است
جامعه روحانیت مبارز کشور هم در بیانیه ای ضمن دعوت از مردم ایران برای حضور در جشن باشکوه چهل سالگی انقلاب یادآور شد: امروز روز یأس دشمنان این ملت است و البته زمان افزایش بغض وکینه ها وفشارهای آنان که باید بیش از هرزمان مراقب توطئه آنان باشیم. استقلال جمهوری اسلامی که بی شک در بالاترین سطح جهانی آن قراردارد محصول توکل به قدرت لایزال الهی و امید به نصرت الهی است.
این تشکل در بیانیه خود خاطرنشان کرد: امروز به بلوغ خود رسیده ایم، بلوغی باشکوه، بلوغی مقتدرانه، بلوغی آگاهانه، بلوغی متکی به منابع فراوان مادی ومعنوی. پس بیاییم به نسل آینده مان امید بیشتری بدهیم، بیاییم به هم اعتمادکنیم، به هم حسن ظن داشته باشیم وچون ید واحد به ریسمان الهی چنگ زنیم. از خداوند مددگیریم و با فکر و اندیشه و همت والای نسل جدید و فرزندانمان دهه پنجم انقلاب را دهه نوسازی، جبران ضعف ها، مبارزه با مفاسد و اجرای عدالت واصلاح ساختارهای معیوب اداری، قضایی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی قرار دهیم.
** ۴۰ سالگی زمان تثبیت باورها و اندیشه های انقلاب است
همچنین حزب آزادگی ایران اسلامی در بیانیه خود نوشت: چهل سالی دوره پختگی و عقلانیت است. زمان تثبیت باورها و اندیشه ها. عقلانیت، قرار گرفتن انقلاب در مسیر صحیح و بقای آن را تضمین خواهد کرد. اکنون جمهوری اسلامی همگام با شور، شدیداً به شعور انقلابی نیاز دارد تا بتواند ضمن از بین بردن تهدیدها و دشمنی هایی که در محیط پیرامونی اش جریان دارد به حیات خود ادامه دهد. برای رسیدن به این عقلانیت، لازم است تا فضای گفتگو و نقد آزاد باز شود. از تقدس دولتمردان کاسته شده و بیاد آورند آنها نه تنها طلبی از این انقلاب ندارند بلکه بدهکار آن هم هستند.
این حزب در بیانیه خود ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان و زنان و مردان گمنامی که آگاهانه، شجاعانه و صادقانه دستیابی به این اندیشه را میسر ساخته و با قطره‌های خون خود آن را آبیاری کرده اند، از تمام مسئولین خواست علاوه بر رهیافت های انقلابی با تدبیر و عقلانیتی که شایسته ۴۰ سالگی انقلاب است در راستای منافع ملی، دوری از تنش زایی، بحران آفرینی و خواسته های مردم و عزت و سربلندی ایران اسلامی قدم بر دارند.
‌سیام**۹۴۰۲**۱۳۳۶
انتهای پیام/