۸۰۰ طرح ورزشی تا پایان سال بهره برداری می شود

تبریز – ایرنا – وزیر ورزش و جوانان گفت: در آستانه فجر چهلم انقلاب اسلامی و با لطف خدا و تلاش همکاران، تا پایان سال جاری ۸۰۰ طرح ورزشی را به بهره‌ برداری خواهیم رساند تا بار پروژه‌های نیمه‌ تمام ورزشی سبک شود. مسعود سلطانی فر سه شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: امروز توفیق […]

تبریز – ایرنا – وزیر ورزش و جوانان گفت: در آستانه فجر چهلم انقلاب اسلامی و با لطف خدا و تلاش همکاران، تا پایان سال جاری ۸۰۰ طرح ورزشی را به بهره‌ برداری خواهیم رساند تا بار پروژه‌های نیمه‌ تمام ورزشی سبک شود.

مسعود سلطانی فر سه شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: امروز توفیق حضور در سه شهرستان مراغه، ملکان و بناب آذربایجان شرقی را داشتم که هم برنامه افتتاح و هم بازدید داشتیم و مهمترین آن افتتاح پروژه استادیوم ۵۰۰۰ نفری مراغه به عنوان طرح ۲۰ ساله بود که اقدامات اصلی آن در سال جاری انجام گرفت.
سلطانی فر خاطرنشان کرد: همچنین امروز سالن چند منظوره شهدای گمنام در شهرستان ملکان افتتاح شد و از استادیوم ۱۵ هزار نفری در حال ساخت شهرستان بناب بازدید کردیم.
وی از افتتاح استخر شیرجه میرداماد تبریز که در نوع خود بی همتا استبه عنوان یکی دیگر از برنامه های سفر کاری خود به آذربایجان شرقی یاد کرد و گفت: این استخر نیز در اختیار ورزشکاران، قهرمانان و جوانان شهر تبریز قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: امیدوار هستیم با همین روند پروژه‌های بزرگ سطح کشور را یکی پس از دیگری به بهره‌ برداری برسانیم؛ ورزشگاهی که در مراغه افتتاح کردیم، نهمین ورزشگاه ۵ هزارنفری بود که امسال افتتاح شده است.
وی افزود: باید بگویم که طبق برنامه‌ ریزی های به عمل آمده تا پایان سال آتی ۱۲ ورزشگاه دیگر با این مشخصات به بهره‌ برداری می رسد.
وی با اشاره به برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای توسعه اماکن ورزشی در سال آتی بیان کرد: قصد داریم در سال بعد از ۳ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در ارومیه، زنجان و شاهرود بهره‌ برداری کنیم؛ همچنین در کنار آن‌ها حدود ۱۰ سالن ۴ هزار و ۵۰۰ نفری تا ۶ هزار نفری در مراکز استان‌ ها داریم که تلاش می ‌کنیم تا پایان سال ۹۸ یا نیمه سال ۹۹ آن‌ها را به بهره ‌برداری برسانیم.
وی ادامه داد: لازم به ذکر است که این‌ پروژه‌های نیمه ‌تمام ۱۵ تا۲۰ سال گذشته بلاتکلیف بودند اما با عزم دولت و تلاش همکارانم یکی پس از دیگری به بهره ‌برداری می ‌رسند.
سلطانی فر اظهار کرد: ۳ سالن سرپوشیده در اردبیل، یزد و خرم‌آباد، ۲ پیست دوچرخه ‌سواری کاملاً مجهز در رشت و ساری از جمله پروژه‌های نیمه ‌تمامی هستند که تلاش می ‌کنیم تا پایان این دولت بهره برداری کنیم؛ تاکنون موفق شدیم ۷۵ درصد از پروژه‌های نیمه ‌تمامی را که در ابتدای دولت تحویل گرفتیم، به مرحله بهره ‌برداری برسانیم.
مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی سفر یک روزه به آذربایجان شرقی از چندین پروژه ورزشی سطح استان بازدید یا افتتاح کرد.
۹۸۵۳/۵۱۸
انتهای پیام/