فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

40 هزار نفر از عشایر چهارمحال و بختیاری بسیجی هستند

صافی - فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عشایر استان ۳۰۰ شهید تقدیم نظام کرده‌اند، گفت: ۴۰ هزار نفر از عشایر چهارمحال و بختیاری عضو پایگاه‌های بسیج هستند.

سردار علی‌محمد اکبری ظهر امروز در شهدای عشایر استان اظهار داشت: مردم غیرتمند سراسر کشور از جمله استان چهارمحال و بختیاری دفاع جانانه‌ای در مرزها داشته‌اند.

وی با اشاره به شهادت 2 هزار و 438 نفر از استان ار انقلاب تاکنون افزود: این دلیر مردان همیشه مایه سرافرازی استان و ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و هستند.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عشایر استان با فرهنگ و آداب و رسوم خود زیبایی خاصی به این استان بخشیده‌اند، بیان کرد: عشایر استان در دوران دفاع مقدس با دلاوری و از خودگذشتگی در مناطق عملیاتی حضور یافتند و در برابر دشمن متجاوز و نظام سلطه و استکبار ایستادند.

اکبری ادامه داد: عشایر همیشه مایه سرافرازی استان و ملت بزرگ ایران اسلامی بوده‌اند و هستند که بیش از 40 هزار نفر از عشایر عضو پایگاه‌های بسیج هستند.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس امسال، بیش از 50 عنوان برنامه در مناطق استان برگزار شد. امروز نیزهمزمان با سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان یادواره 300 شهید عشایر استان برگزار شد.