«جواد رمضی» رییس فدراسیون کارگری شد

تهران – ایرنا – «جواد رمضی» روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی فدراسیون کارگری با کسب ۲۸ رای از مجموع ۳۴رای اخذ شده ریاست این فدراسیون را به عهده گرفت. به گزارش ایرنا؛ این مجمع انتخاباتی به ریاست « محمدرضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، «شاهرخ شهنازی» دبیرکل کمیته ملی المپیک و اعضای […]

تهران – ایرنا – «جواد رمضی» روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی فدراسیون کارگری با کسب ۲۸ رای از مجموع ۳۴رای اخذ شده ریاست این فدراسیون را به عهده گرفت.

به گزارش ایرنا؛ این مجمع انتخاباتی به ریاست « محمدرضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، «شاهرخ شهنازی» دبیرکل کمیته ملی المپیک و اعضای این فدراسیون در هتل المپیک تهران برگزار شد.
محمود علیزاده (نایب رییس فدراسیون ورزشهای روستایی و عشایری و مدیر کل پیشین ورزش وزارت کار)، محمد سلطانی( معاون مدیر کل ورزش وزارت کار استان تهران در امور مجامع)، مهدی حامد حاجی پور (مسوول مجموع ورزش کارگری شهید معتمدی)و جواد رمضی (سرپرست فدراسیون آماتور ورزش کارگری)چهار نامزدی هستند که صلاحیت آنها تایید شده بود.
در این مجمع سلطانی و علیزاده غایب بودند و رقابت بین دو نامزد برگزار شد که رمضی با ۲۸ رای رئیس شد. حاجی پور نیز در این مجمع انتخاباتی تنها ۶ رای بدست آورد.
سید امیر حسینی پیش از این ریاست فدراسیون کارگری را برعهده داشت و به دلیل بازنشستگی استعفا کرد و پس از آن رمضی مسئولیت سرپرستی فدراسیون را عهده دار بود.
پیش تر قرار بود این انتخابات در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شود که به دلیل تعمیرات در سالن جلسات وزارت متبوع در هتل المپیک برگزارشد.
محمد دادکان رییس اسبق فدراسیون فوتبال و مشاور وزیر کار در مجمع انتخاباتی امروز حاضر بود.
تاکنون مجمع انتخاباتی هشت فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان، ورزش سه گانه، کوهنوردی و صعودهای زمستانی، ورزش های دانش آموزی، کبدی، کشتی، تکواندو و نجات غریق و غواصی امسال برگزار شده است.
در ۹ ماه اخیر مجمع انتخاباتی ۹ فدراسیون، سوارکاری، بدمینتون، شمشیربازی، بیلیارد و بولینگ، اسکواش، انجمن های ورزشی، تیراندازی با کمان،گلف و کارگری برگزار شده است اما هنوز زمان ثبت نام نامزدهای ریاست ۲ فدراسیون المپیکی والیبال و کشتی اعلام نشده است.
ورزشی**۹۱۲۸**۹۲۵۰**۹۱۱۸**
انتهای پیام/