«شبی که ماه کامل شد» رکورددار فیلم فجر ۹۷

تهران – ایرنا – فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» بیشترین تعداد نامزدی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۷ را به دست آورد. به گزارش یکشنبه شب خبرنگار فرهنگی ایرنا ، فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار با ۱۳ نامزدی این دوره از جشنواره رکورددار شد. همچنین […]

تهران – ایرنا – فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» بیشترین تعداد نامزدی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۷ را به دست آورد.

به گزارش یکشنبه شب خبرنگار فرهنگی ایرنا ، فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار با ۱۳ نامزدی این دوره از جشنواره رکورددار شد.
همچنین فیلم های «ماجرای نیمروز» ، «رد خون» به کارگردانی محمد حسین مهدویان با ۱۱ نامزدی، «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی با ۱۰ نامزدی بیشترین نامزدی را به خود اختصاص دادند.
همچنین «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی در ۱۰ بخش و «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده و «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی زاده در شش بخش نامزد دریافت سیمرغ سی و هفتم شدند.
به گزارش ایرنا، سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان فرهنگی و هنری شامگاه ۹ بهمن در پردیس تئاتر تهران آغاز به کار کرد.
در این دوره از جشنواره به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده‌، ۲۲ فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ)، ۳ اثر در بخش پویانمایی، ۱۰ فیلم در بخش نگاه نو، ۷ فیلم کوتاه و ۵ مستند رقابت می‌کنند.
نمایش عمومی فیلم‌ها در پردیس سینمایی ملت تهران و ۵۶ سالن سینما در مراکز استان‌ها تا ۲۲بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
امشب نیز با نمایش فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲ – رد خون» پرونده نمایش سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بسته شد تا فردا از میان نامزدهای اعلام شده برگزیده ها معرفی شوند.
سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر دوشنبه شب ۲۲ بهمن ماه ۹۷ با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این دوره جشنواره به کار خود پایان خواهد داد.
فراهنگ **۷۵۶۱ ** ۱۳۵۵ **
انتهای پیام/