امام جمعه موقت اهواز:

FTAF در واقع هموار کردن راه برای دشمن است

صافی - امام جمعه موقت اهواز گفت: FTAF در واقع هموار کردن راه برای دشمن است و باعث تاسف است که در مجمعی عضو شویم که درآینده اسرائیل و عربستان نیز عضو آن می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: کربلا خیمه است و زیر این خیمه ما درس می‌گیریم و نخستین دستوری که انگلیسی‌ها رضاخان دادند کشیدن چادر از سر نوامیس ایرانی بود و در ادامه برداشتن امامه از سر روحانیون و علما و تعطیلی روضه‌های امام حسین (ع) بود.

وی با بیان اینکه کربلا به معنای درس استقامت و ایستادگی است، افزود: کربلا حادثه‌ای در 1400 سال پیش اما درس‌هایی دارد که تا 1400 سال آینده می‌توان استفاده کرد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: ما باید تعارف را کنار بگذاریم و پشت سر چه کسی راه برویم که راه امام حسین (ع) را ادامه دهیم و این شخص کسی جز رهبر فرزانه انقلاب نیست، باید مثل ایشان حوادث را تحلیل کرد.

وی با بیان اینکه دیروز در استان خوزستان نیز اجتماع 30 هزار نفری بسیجیان قهرمان در ورزشگاه فولاد جمع شدند و سخنان رهبری را شنیدند، افزود: مقام معظم رهبری آدرس خائنین و خیانت کاران را دادند و گفتند اگر می‌خواهید خیانت کاران را بشناسید پس ببینید چه کسی آحاد مردم را توصیه می‌کند که به دشمن پناه ببرند.

حاجتی گفت: حضرت آقا فرمودند باید پیام اقتدار را به دشمن داد نه پیام ضعف بنابراین باید قوت واقعی را به دشمن نشان داد، حادثه تروریستی 3 شهریور و تشییع با شکوه 24 پیکر شهید نمونه بارز ارائه پیام قدرت است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در اجتماع روز گذشته بسیجیان یک راهبرد ارائه دادند، گفت: مقام معظم رهبری گفتند که جوانان مشکل کشور نیستند بلکه آن‌ها حل مشکلات هستند، بنیاد شهید آماری را داده است که براساس آن میانگین سنی افرادی که کمر رژیم بعثی را شکستند جوانان 22 ساله بوده است.

امام جمعه موقت اهواز تصریح‌کرد: جوانان رمز حل مشکلات هستند و بشارت دادند که با ناکام گذاشتن تحریم آمریکایی‌ها یک سیلی دیگر به آن‌ها باید بزنیم.

وی گفت: حضرت آقا فرمودند که کارائی آمریکا از نظر قدرت سخت افتاده و قدرت نرم این کشور نیز ضعیف شده این موضوع غلو نیست زیرا بیش از 300 پایگاه نظامی آمریکا از کار افتاده است.

حاجتی با بیان اینکه اروپایی‌ها اعلام کردند اگر از 110 پایگاه موشکی ایران تنها دو پایگاه موشکی ایران به کار بیافتد؛ هست و نیست آمریکا با پایگاه‌هایش را در منطقه نابود می‌کنند، افزود: موسسه‌ای در تلاویو اعلام کرد که باید بپذیریم کشور ایران دو کشور آمریکا و اروپا را در خاک سوریه شکست داد.

وی افزود: امروز اوضاع به نحو عجیبی و با سرعت در حال تغییر است و شهرک‌های صهیونسیتی از ترس حزب الله در شمال فلسطین خالی از سکنه شده و به حیفا مهاجرت کردند اما امروز دشمن مجددا برنامه جدیدی را طراحی کرده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه بخشی از پازل‌های برنامه طراحی شده از سوی دشمن در خارج و بخش دیگر در داخل کشور است، گفت: آمریکایی‌ها در چند ماهه گذشته رئیس میز ایران در سازمان سیا را تغییر دادند و مسئول ترورهای سازمان سیا را مسئول این کار قرار دادند و رفیق این فرد خبیث را رئیس میز اقدام مذاکره ایران در وزارت امور خارجه گذاشتند.

وی تصریح‌کرد: حضرت آقا فرمودند که بحران به معنای قبول در بن بست بودن است و ما نیز این مورد را قبول نکردیم و امروز دشمن کم آورده و از یک طرف تلاطم بازار ارز را به وجود آورده و از طرف دیگر فضای مجازی القا کردند که سه ماه کار تمام است و از طرفی دیگر عملیات کور تروریستی در اهواز را انجام دادند.

حاجتی گفت: دشمن به رنگ و ننگ آمده است اما آنچه که دل انسان را به درد می آورد FTAF است. 35 کشور عضو این نهاد مشورتی است و در این نهاد یک عملیاتی خاص برای کشور ایران نوشته شده است.

وی افزود: از مجموع 42 عملیات FTAF 38 مورد آن انجام شده است و یکی از عملیات ‌های باقی مانده که اگر جمهوری اسلامی ایران پای آن را امضا کرد باید تمام اطلاعات ریالی کشور را به آمریکا و اسرائیل بدهد و رئیس این نهاد مشورتی یک آمریکایی معتقد به اسرائیل و دشمن کشور ایران است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه با وجود تمام معایب برخی از داخل برای رسیدن به FTAF کف هم می‌زنند، تصریح‌کرد: FTAF در واقع هموار کردن راه برای دشمن است و باعث تاسف است که در مجمعی عضو شویم که درآینده اسرائیل و عربستان نیز عضو آن می‌شوند.