طی سالیان گذشته رپورتاژ آگهی به یکی از موثرترین راه‌های تبلیغات در دستیابی به سئو و تمرکز روی برندینگ سایت‌ها تبدیل شده است. رپورتاژ آگهی یکی از موثرترین راه‌های سرمایه گذاری و تبلیغات کسب و کارهای آنلاین در دنیای اینترنت است. این نوع آگهی دقیقا مشابه سایر مطالب منتشر می‌شود و به دلیل دائمی بودن و نداشتن تاریخ انقضا اثرگذاری طولانی مدت و ماندگاری دارد.

 

  • رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری یک روش تبلیغاتی است که در این روش به صورت یک گزارش آماده و در قالب یک محتوای متنی تولید شده و مرتبط با کسب و کار، به معرفی سایر کسب و کارهای اینترنتی پرداخته می‌شود. در این نوع تبلیغات با شرایط و ضوابط خاصی که بین آگهی دهنده و آگهی گیرنده توافق می‌شود، یک محتوای مرتبط با فعالیت سایت با اهداف تجاری و هدایت کاربران به وب‌سایت آگهی دهنده صورت خواهد گرفت. در یک کلام می‌توان گفت که رپورتاژ خبری مثل این است که اقدام به ارسال مطلب در سایت بکنید، اما با این تفاوت که در قبال انتشار آن هزینه‌ای را از آگهی دهنده خواهید گرفت و به معرفی آن در قالب یک پست می‌پردازید.

 

  • یک رپورتاژ خبری خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

نوشتن محتوای خوب در رپورتاژ خبری مهم‌ترین نکته در موفقیت یک کمپین تبلیغاتی به این شیوده خواهد بود. بنابراین محتوای رپورتاژ آگهی که می‌نویسید باید از شرایط زیر در حد مطلوبی برخوردار باشد.

  1. محتوای آگهی صرفا جنبه تجاری نداشته باشد و بخش اعظم آن روی محوریت آموزش و یادگیری پیاده سازی شده باشد.

  2. محتوای آگهی حداقل بین ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد که خواننده از خواندن آن زده نشود.

  3. حتما از تصاویر و فایل‌های چندرسانه‌ای جذاب و با کیفیت استفاده شود.

  4. توصیه می‌شود در محتوای آگهی نهایتا ۳ یا ۴ لینک درج شود.

  5. کلماتی که در محتوای آگهی لینک‌دار می‌شوند بهتر است به کلمات کلیدی شما نزدیک باشند.

 

  • تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت و برندینگ

همانطور که می‌دانید یکی از فاکتورهای سئو و بهینه سازی در گوگل لینک سازی و لینک بیلدینگ می‌باشد. حال این لینک سازی اگر بر اساس معیارها و قوانین گوگل ساخته شده باشد، می‌تواند ارزش بالاتری به خود بگیرد. در محتوای رپورتاژ آگهی لینک‌ها به صورتی ساخته می‌شوند که از ارزش بالایی برخوردار بوده و تاثیر منفی در سئو نخواهند داشت. در سایر روش‌ها مدت نمایش آگهی محدود بوده و تا زمانی که هزینه آن را پرداخت کنید نمایش داده خواهد شد. اما همین که آگهی منقضی شود تاثیر مستقیم خود را از دست خواهد داد و درست در لحظه‌ای که در حال اوج گرفتن هستید یکباره با کاهش ترافیک روبه‌رو خواهید شد. اما در رپورتاژ آگهی یک بار برای همیشه هزینه را پرداخت خواهید کرد.

پس از انتشار در صفحه اصلی سایت، در صفحات داخلی نمایش داده می‌شود.
به دلیل رنک بالا و اتوریتی سایت آگهی گیرنده، می‌تواند بهترین اثر را روی کسب و کار شما بگذارد.
لینک سازی که بر پایه کلمات کلیدی می‌کنید مرتبط با وبسایت شما است.
به دلیل ایندکس سریع‌تر رپورتاژ آگهی در موتورهای جستجو، لینک سایت شما نیز زودتر مورد بررسی و Crawl قرار می‌گیرد.

رپورتاژ آگهی چیست ؟ تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایتاین مدل از تبلیغات چون به صورت غیر مستقیم است، کاربران در هنگام مشاهده به آن اعتماد کرده و تا پایان محتوا با اشتیاق کامل آن را مطالعه می‌کنند. که همین مساله باعث تاثیرگذاری بسیار بالاتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی می‌شود. در نتیجه شناخت عموم کاربران به دلیل ذهنیتی که از محتوا کسب کرده‌اند باعث در ذهن ماندن نام برند و کسب و کار می‌شود.

 

 

 

  • شرایط پذیرش رپورتاژ آگهی در پایگاه خبری صافی

محتوای آگهی باید طبق اصول درج آگهی، بهینه سازی شده باشد.

ریپورتاژ آگهی پس از انتشار در سایت برای همیشه در سایت باقی خواهد ماند.

در تبلیغات رپورتاژ حداکثر میتوانید ۳ لینک فالو قرار دهید.

تصاویر و فایل‌های چندرسانه‌ای استفاده شده در محتوای آگهی باید از کیفیت مطلوب و حجم پایین برخوردار باشند.

تیم رسانه ای صافی در قبول یا رد آگهی کاملا مختار است.

 

  • مراحل درج رپورتاژ آگهی در پایگاه خبری صافی

ارسال درخواست از طریق شماره تماس ۰۹۳۵۱۹۱۲۴۳۱
ابلاغ تاییدیه به آگهی دهنده و پذیرش آگهی از سوی واحد تبلیغات پایگاه خبری صافی
ارسال محتوای آگهی از سوی آگهی دهنده به صورت فایل word از طریق ایمیل اعلامی و پرداخت هزینه رپورتاژ آگهی (فعلا تا رسیدن به رتبه زیر ۱۰ هزار در ایران مبلغ رپورتاژ یکصد هزار تومان می باشد)
بررسی نهایی آگهی و درج آن در پایگاه خبری صافی و اعلام نتیجه و آدرس صفحه به آگهی دهنده

 

واحد تبلیغات و رپورتاژ آگهی پایگاه خبری صافی